15.10.2021–16.10.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viettämään tähtimäistä iltaa tanssin ja musiikin parissa! Viikonlopun tähtitanssit aina perjantaisin & lauantaisin!
Reijo Vähälä
20.10.2021
Siilinjärvi | Siilinjärven pääkirjasto
Reijo Vähälä esittää yleisön toivomia runoja ja lauluja toivelistalta. Ohjelmassa on myös runokaraokea, eli nyt on mahdollisuus päästä halutessaan itsekin esiintymään!
22.10.2021–23.10.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viettämään tähtimäistä iltaa tanssin ja musiikin parissa! Viikonlopun tähtitanssit aina perjantaisin & lauantaisin!

 

08.10.2021–09.10.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viettämään tähtimäistä iltaa tanssin ja musiikin parissa! Viikonlopun tähtitanssit aina perjantaisin & lauantaisin!
29.10.2021–30.10.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viettämään tähtimäistä iltaa tanssin ja musiikin parissa! Viikonlopun tähtitanssit aina perjantaisin & lauantaisin!
30.10.2021–30.11.2021
Siilinjärvi | Siilinjärvi
Valaistuskampanjassa kiinnitetään katse mielenkiintoisiin - ja ehkä yllättäviinkin - kohteisiin. "Arjen valojuhlaa" -teema tuo valoa ja iloa pimeään sekä huomioi kulttuurin roolia osana hyvinvointia.
02.10.2021–03.10.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viettämään tähtimäistä iltaa tanssin ja musiikin parissa! Viikonlopun tähtitanssit aina perjantaisin & lauantaisin!
02.11.2021–29.11.2021
Siilinjärvi | Pääkirjasto Artsi
02.10.2021–29.10.2021
Siilinjärvi | Pääkirjasto Artsi
01.10.2021–02.10.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viettämään tähtimäistä iltaa tanssin ja musiikin parissa! Viikonlopun tähtitanssit aina perjantaisin & lauantaisin!
05.11.2021–06.11.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viettämään tähtimäistä iltaa tanssin ja musiikin parissa! Viikonlopun tähtitanssit aina perjantaisin & lauantaisin!
25.09.2021–24.10.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viettämään tähtimäistä iltaa tanssin ja musiikin parissa! Viikonlopun tähtitanssit aina perjantaisin & lauantaisin!
24.09.2021–25.09.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viettämään tähtimäistä iltaa tanssin ja musiikin parissa! Viikonlopun tähtitanssit aina perjantaisin & lauantaisin!
12.11.2021–13.11.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Koe vuoden kovimmat pikkujoulut Kunttarilla! Meillä pääset nauttimaan herkullisista juhlamenuista ja säkenöivistä viihdeilloista!
13.11.2021–14.11.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Koe vuoden kovimmat pikkujoulut Kunttarilla! Meillä pääset nauttimaan herkullisista juhlamenuista ja säkenöivistä viihdeilloista!
19.11.2021–20.11.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Koe vuoden kovimmat pikkujoulut Kunttarilla! Meillä pääset nauttimaan herkullisista juhlamenuista ja säkenöivistä viihdeilloista!
20.11.2021–21.11.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Koe vuoden kovimmat pikkujoulut Kunttarilla! Meillä pääset nauttimaan herkullisista juhlamenuista ja säkenöivistä viihdeilloista!
10.09.2021–10.12.2021
Siilinjärvi | Siilinjärven pääkirjasto
Novellikoukku kokoontuu pääkirjaston Artsissa joka kuukauden toinen perjantai klo 14-15. Tervetuloa mukaan kuuntelemaan novelleja! Halutessasi voit ottaa käsityön mukaan. Ei ennakkoilmoittautumista.
09.09.2021–29.09.2021
Vieremä | Kirjasto
Luontovalokuvauskurssin töitä.
26.11.2021
Siilinjärvi | Siilinjärven tori
Tule viihtymään näyttävästi valaistulle torille! Luvassa mukavaa koko perheen ohjelmaa.
26.11.2021–27.11.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Koe vuoden kovimmat pikkujoulut Kunttarilla! Meillä pääset nauttimaan herkullisista juhlamenuista ja säkenöivistä viihdeilloista!
02.12.2021–30.12.2021
Siilinjärvi | Pääkirjasto Artsi
02.09.2021–29.09.2021
Siilinjärvi | Pääkirjasto Artsi
03.12.2021–04.12.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Koe vuoden kovimmat pikkujoulut Kunttarilla! Meillä pääset nauttimaan herkullisista juhlamenuista ja säkenöivistä viihdeilloista!
04.12.2021–05.12.2021
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Koe vuoden kovimmat pikkujoulut Kunttarilla! Meillä pääset nauttimaan herkullisista juhlamenuista ja säkenöivistä viihdeilloista!

Sivut