Ystävänpäivä 2019
17.02.2019
Varkaus | Varkauden museot
Perinteeksi muodostunut Varkauden museoiden ja Varkauden Museonystävien järjestämässä ystävänpäivän tapahtumassa virkkausta, musisointia, taidetta ja herkuttelua.
26.02.2019–30.04.2019
Varkaus | Avoin päiväkoti Revonhäntä
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio vauvoille ja taaperoille avoin päiväkoti Revonhännän Babytreffeillä. Suositusikä 0-2v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
09.02.2019
Varkaus | Viljolahden Toukola
Lämminhenkiset Karaoketanssit.

 

uu -->
Talvi-Vekara
04.03.2019–10.03.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Kokkaa, rokkaa, veistä tai tanssi.. näitä ja paljon muuta voit tehdä talvilomaviikolla Varkaudessa Talvi-Vekarassa!
08.03.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Teatteri Hevosenkengän Kummituskekkerit-näytelmässä kummitukset valmistautuvat höperön kreivi Konrad Kullervo von Knackenhausin synttärijuhliin.
Kuva: Tiina K. Nissinen/Lastenkulttuurikeskus Verso
03.02.2019
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Koko perheen työpajassa valmistetaan töitä vanhalla, mutta aina yhtä kiehtovalla raaputustekniikalla.
09.03.2019
Varkaus | Viljolahden Toukola
Lämminhenkiset Karaoketanssit.
28.01.2019–27.05.2019
Varkaus | Avoin päiväkoti Revonhäntä
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio avoin päiväkoti Revonhännän Babytreffeillä. Suositusikä 3-6v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
26.01.2019
Varkaus | Varkauden Speedway Stadion
Muumihiihtokoulu, Aikusten hiihtokoulu, Luistelukoulu, Pulkkamäki, 101 minuutin haastehiihto, Lumiveisto, Kalusto esittelyjä, Talvipyöräily, jne
Helmi Mari Leppäkoski: Matkani taiteessa, 2018
24.01.2019
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Varkauden Kangaslammilla lapsuutensa viettäneen Helmi Maria Leppäkosken yksityisnäyttely esittelee taiteilijan matkaa taiteeseen luonnontunnelmissa vertauskuvallisesti.
22.01.2019–21.05.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio vauvoille ja taaperoille Varkauden kirjaston lastenosastolla. Suositusikä 0-2v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
Helmi Maria Leppäkoski: Matkani taiteessa, 2018
15.01.2019
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Asiantuntijan johdolla tutustutaan Helmi Maria Leppäkosken teokseen Matkani taiteessa.
15.01.2019–14.05.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio Varkauden kirjaston lastenosastolla. Suositusikä 3-6v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
13.01.2019–10.02.2019
Varkaus | Liikuntatalo
Perhejoogassa 3-11v lapset ja heidän lähiaikuisensa liikkuvat, leikkivät ja rauhoittuvat yhdessä Tule rentoutumaan ja hakemaan hyvää oloa perheen kanssa yhdessä joogaten. Ennakkoilmoittautuminen!
Helmi Maria Leppäkoski: Onnellisten saari, 2010, öljykankaalle
13.01.2019–10.03.2019
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Kuvataiteilija Helmi Maria Leppäkosken laaja yksityisnäyttely Varkauden taidemuseossa esittelee rohkean kokeilijan ja tunnemaalarin.
12.01.2019
Varkaus | Viljolahden Toukola
Lämminhenkiset Karaoketanssit.
06.01.2019
Varkaus | Viljolahden Toukola
Loppiaismessu
13.04.2019
Varkaus | Viljolahden Toukola
Lämminhenkiset Karaoketanssit.
Talvipäivänseisaus-kävelytapahtuma 2018
22.12.2018
Varkaus | Taipaleen kanava-alue ja kanavamuseo
Koko perheen yhteinen kävelytapahtuma teemalla Portit.
20.12.2018
Varkaus | Viljolahden Toukola
Kauneimmat Joululaulut ja Joulupuuro
Alli ja Henriikka Kansanen
17.12.2018
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Tuomo Kansasen valokuvapohjainen luento taidekerääjä Rakel Kansasen suvun henkilöistä ja taloista. Vapaa pääsy.
Reetta Gröhn-Soininen: Odotus, 2016
12.12.2018–13.12.2018
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Maksuttomat yleisöopastukset Voi Poijaat!-Laulu raikakoon! -näyttelyyn perheille ja perhepäivähoidon lapsille.
01.12.2018–22.12.2018
Varkaus | Sivuliike - Varkautelaisten yhteinen pop-up museo
Museoiden sivuliike suuntaa Kauppakadulle!Kahden viikon ajan luvassa roppakaupalla kulttuuria, historiaa, Vanhaa Varkautta, tapahtumia, tulevaisuuspohdintaa. Ja kahvia!
12.05.2019
Varkaus | Viljolahden Toukola
Äitienpäivälounas koko perheelle.
29.11.2018
Varkaus | Varkauden museot
Torstaina 29.11.2018 klo: 17.00 ilmainen yleisöopastus Reetta Gröhn-Soinisen Voi poijaat! - Laulu raikakoon -näyttelyyn Varkauden museolla, Wredenkatu 5A.

Sivut