22.01.2019–21.05.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio vauvoille ja taaperoille Varkauden kirjaston lastenosastolla. Suositusikä 0-2v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
Helmi Mari Leppäkoski: Matkani taiteessa, 2018
24.01.2019
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Varkauden Kangaslammilla lapsuutensa viettäneen Helmi Maria Leppäkosken yksityisnäyttely esittelee taiteilijan matkaa taiteeseen luonnontunnelmissa vertauskuvallisesti.
27.01.2019
Varkaus | Varkauden pääkirkko
Antonio Vivaldi: Neljä vuodenaikaa, op. 8. Savonlinnan Orkesteri; Petteri Iivonen, viulu; Kari Kropsu, kapellimestari

 

uu -->
28.01.2019–27.05.2019
Varkaus | Avoin päiväkoti Revonhäntä
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio avoin päiväkoti Revonhännän Babytreffeillä. Suositusikä 3-6v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
Helmi Maria Leppäkoski: Matkani taiteessa, 2018
15.01.2019
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Asiantuntijan johdolla tutustutaan Helmi Maria Leppäkosken teokseen Matkani taiteessa.
15.01.2019–14.05.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio Varkauden kirjaston lastenosastolla. Suositusikä 3-6v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
01.02.2019–27.02.2019
Varkaus | Taidekeskus Väinölä
Arto Lambergin maalauksia
Helmi Maria Leppäkoski: Onnellisten saari, 2010, öljykankaalle
13.01.2019–10.03.2019
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Kuvataiteilija Helmi Maria Leppäkosken laaja yksityisnäyttely Varkauden taidemuseossa esittelee rohkean kokeilijan ja tunnemaalarin.
Kuva: Tiina K. Nissinen/Lastenkulttuurikeskus Verso
03.02.2019
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Koko perheen työpajassa valmistetaan töitä vanhalla, mutta aina yhtä kiehtovalla raaputustekniikalla.
Pieleen meni. Kuvassa: Maija Yrjölä
11.01.2019–23.03.2019
Varkaus | Teatteri
Lontoon hitti, joka on pokannut mm. parhaan komedian Oliver palkinnon 2015. Tervetuloa ulvomaan naurusta! Kesto n. 2h 20min.
10.01.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
”Älli Bälli” on kiehtova tarina suomalaisen jalkapallolegendan värikkäästä elämästä.
07.01.2019–30.01.2019
Varkaus | Taidekeskus Väinölä
Seitsemäntoista VÄRI-NÄÄ ryhmän taiteilijan näyttely
Suu messingillä. Kuvassa: Mirja Ryytty, Leena Liimatainen, Jussi Immonen, Maija Yrjölä, Ville-Veikko Valtanen, Annikka Kaistinen, Markku Ryytty, Sakari Kautto, Jukka-Pekka Löhönen, Petteri Ryytty
08.02.2019
Varkaus | Teatteri
Hyväntahtoinen näytelmä torvisoitosta ja työväenluokasta. Olennaista ovat musiikki, työ, ystävät, lojaalisuus – sekä tietysti rakkaus! Kesto n. 2h 20min.
09.02.2019
Varkaus | Kylpylähotelli Kuntoranta
Komedia aikuiseen makuun! Hykerryttävän hauska komedia Eerosta, aivan tavallisesta suomalaisesta miehestä, ja hänen kahdesta naisestaan.
Klubi
02.01.2019
Varkaus | Teatteri
Tervetuloa nauttimaan Klubien lämminhenkisestä fiiliksestä!
Suu messingillä. Kuvassa: Mirja Ryytty, Leena Liimatainen, Jussi Immonen, Maija Yrjölä, Ville-Veikko Valtanen, Annikka Kaistinen, Markku Ryytty, Sakari Kautto, Jukka-Pekka Löhönen, Petteri Ryytty
13.02.2019–17.05.2019
Varkaus | Teatteri
Hyväntahtoinen näytelmä torvisoitosta ja työväenluokasta. Olennaista ovat musiikki, työ, ystävät, lojaalisuus – sekä tietysti rakkaus! Kesto n. 2h 20min.
Klubi
13.02.2019
Varkaus | Teatteri
Tervetuloa nauttimaan Klubien lämminhenkisestä fiiliksestä!
31.12.2018
Varkaus | Kylpylähotelli Kuntoranta
PERUUNTUNUT Myöhästynyt hääyö Lemmenparin hääyölle kasautuu mitä hullunkurisimpia esteitä, ei vähimmin avuliaan anopin ja epäluuloisen Amerikan-enon toimesta.
16.02.2019
Varkaus | Kylpylähotelli Kuntoranta
Komedia aikuiseen makuun! Hykerryttävän hauska komedia Eerosta, aivan tavallisesta suomalaisesta miehestä, ja hänen kahdesta naisestaan.
17.02.2019
Varkaus | Warkaus-sali
Arja Koriseva ja Jyrki Anttila tulkitsevat upeita ikivihreitä suomalaisia lauluja ja suomalaisten rakastamia operetti- ja viihdemusiikin sävelmiä.
23.02.2019
Varkaus | Kylpylähotelli Kuntoranta
Rakastetun Mika Waltarin hersyvä komedia Myöhästynyt hääyö Lemmenparin hääyölle kasautuu mitä hullunkurisimpia esteitä, ei vähimmin avuliaan anopin ja epäluuloisen Amerikan-enon toimesta.
Talvipäivänseisaus-kävelytapahtuma 2018
22.12.2018
Varkaus | Taipaleen kanava-alue ja kanavamuseo
Koko perheen yhteinen kävelytapahtuma teemalla Portit.
26.02.2019–30.04.2019
Varkaus | Avoin päiväkoti Revonhäntä
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio vauvoille ja taaperoille avoin päiväkoti Revonhännän Babytreffeillä. Suositusikä 0-2v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
Alli ja Henriikka Kansanen
17.12.2018
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Tuomo Kansasen valokuvapohjainen luento taidekerääjä Rakel Kansasen suvun henkilöistä ja taloista. Vapaa pääsy.

Sivut