22.01.2019–21.05.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio vauvoille ja taaperoille Varkauden kirjaston lastenosastolla. Suositusikä 0-2v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
Helmi Mari Leppäkoski: Matkani taiteessa, 2018
24.01.2019
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Varkauden Kangaslammilla lapsuutensa viettäneen Helmi Maria Leppäkosken yksityisnäyttely esittelee taiteilijan matkaa taiteeseen luonnontunnelmissa vertauskuvallisesti.
Helmi Maria Leppäkoski: Matkani taiteessa, 2018
15.01.2019
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Asiantuntijan johdolla tutustutaan Helmi Maria Leppäkosken teokseen Matkani taiteessa.

 

uu -->
15.01.2019–14.05.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio Varkauden kirjaston lastenosastolla. Suositusikä 3-6v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
26.01.2019
Varkaus | Varkauden Speedway Stadion
Muumihiihtokoulu, Aikusten hiihtokoulu, Luistelukoulu, Pulkkamäki, 101 minuutin haastehiihto, Lumiveisto, Kalusto esittelyjä, Talvipyöräily, jne
Helmi Maria Leppäkoski: Onnellisten saari, 2010, öljykankaalle
13.01.2019–10.03.2019
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Kuvataiteilija Helmi Maria Leppäkosken laaja yksityisnäyttely Varkauden taidemuseossa esittelee rohkean kokeilijan ja tunnemaalarin.
12.01.2019
Varkaus | Soisalo-opisto, opiston sali, luokka 205
Tutkittua asiaa ja keskustelua jatkuvasta kasvatuksesta metsänhoidon vaihtoehtona.
28.01.2019–27.05.2019
Varkaus | Avoin päiväkoti Revonhäntä
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio avoin päiväkoti Revonhännän Babytreffeillä. Suositusikä 3-6v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
31.01.2019
Varkaus | Kaupungin kirjasto (pohjakerros)
Puhumassa Veijo Piipponen ja Aulikki Hartikainen-Piipponen. Olet lämpimästi tervetullut!
06.01.2019
Varkaus | Viljolahden Toukola
Loppiaismessu
Talvipäivänseisaus-kävelytapahtuma 2018
22.12.2018
Varkaus | Taipaleen kanava-alue ja kanavamuseo
Koko perheen yhteinen kävelytapahtuma teemalla Portit.
20.12.2018
Varkaus | Viljolahden Toukola
Kauneimmat Joululaulut ja Joulupuuro
Alli ja Henriikka Kansanen
17.12.2018
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Tuomo Kansasen valokuvapohjainen luento taidekerääjä Rakel Kansasen suvun henkilöistä ja taloista. Vapaa pääsy.
26.02.2019–30.04.2019
Varkaus | Avoin päiväkoti Revonhäntä
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio vauvoille ja taaperoille avoin päiväkoti Revonhännän Babytreffeillä. Suositusikä 0-2v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
Reetta Gröhn-Soininen: Odotus, 2016
12.12.2018–13.12.2018
Varkaus | Varkauden taidemuseo
Maksuttomat yleisöopastukset Voi Poijaat!-Laulu raikakoon! -näyttelyyn perheille ja perhepäivähoidon lapsille.
01.12.2018–22.12.2018
Varkaus | Sivuliike - Varkautelaisten yhteinen pop-up museo
Museoiden sivuliike suuntaa Kauppakadulle!Kahden viikon ajan luvassa roppakaupalla kulttuuria, historiaa, Vanhaa Varkautta, tapahtumia, tulevaisuuspohdintaa. Ja kahvia!
29.11.2018
Varkaus | Varkauden museot
Torstaina 29.11.2018 klo: 17.00 ilmainen yleisöopastus Reetta Gröhn-Soinisen Voi poijaat! - Laulu raikakoon -näyttelyyn Varkauden museolla, Wredenkatu 5A.
TEE MULLE OVI!  Kuva: Varkauden museot.
25.11.2018
Varkaus | Taidemuseo
Varkauden museoiden perhesunnuntain työpajassa 25.11.2018 klo 10-16.00 tehdään tonttuovia. Vapaa pääsy.
24.11.2018
Varkaus | K-Market Herttu
Ruokakuja järjestetään Warkauden joulunavauksen yhteyteen la 24.11. klo 10-15. Ruokakujalla mukana: Jäppilän Kievari LC Varkaus Justiina Pikku Belgia Harri's Food Factory Tervetuloa!
24.11.2018
Varkaus | Taulumäen tori, Kauppakatu ja kirjasto
Varkauden joulunavaustapahtuma Taulumäen torilla, kirjastolla ja Kauppakadulla. Markkinat, ohjelmaa, ruokakuja, Joulupuodin avajaiset ja paljon muuta!
22.11.2018
Varkaus | Kaupungin kirjasto (pohjakerros)
Puhumassa Veijo Piipponen ja Aulikki Hartikainen-Piipponen. Olet lämpimästi tervetullut!
14.11.2018
Varkaus | Savon ammattiopisto
Info Yhteishausta 2019, kampuksen koulutukset esittäytyvät, kampuksen lähivuosien kehittyminen
13.11.2018
Varkaus | Varkauden museot
Tiistaina 13.11.2018 kello 15 Varkauden museolla Varkauden museoiden ja Varkauden Museonystävien yhteinen valokuvailta
13.11.2018
Varkaus | Taidemuseo
Taidevartissa laulavat poijaat tiistaina 13.11.2018 klo 12.00 Varkauden taidemuseossa
06.11.2018
Varkaus | Soisalo-opisto
Mitä saimaan norpalle kuuluu? Juha ”Norppa” Taskinen kertoo norppien kuulumiset kuvien ja kertomusten muodossa. Ihastuttavia kuvia ja asiantuntevaa puhetta norppien ja järviluonnon puolesta.

Sivut