22.01.2019–21.05.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio vauvoille ja taaperoille Varkauden kirjaston lastenosastolla. Suositusikä 0-2v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
15.01.2019–14.05.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio Varkauden kirjaston lastenosastolla. Suositusikä 3-6v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
28.01.2019–27.05.2019
Varkaus | Avoin päiväkoti Revonhäntä
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio avoin päiväkoti Revonhännän Babytreffeillä. Suositusikä 3-6v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!

 

uu -->
Talvipäivänseisaus-kävelytapahtuma 2018
22.12.2018
Varkaus | Taipaleen kanava-alue ja kanavamuseo
Koko perheen yhteinen kävelytapahtuma teemalla Portit.
19.12.2018
Varkaus | Seurakuntavirasto
Glögiä ja pipareita tarjolla virastolla kävijöille.
26.02.2019–30.04.2019
Varkaus | Avoin päiväkoti Revonhäntä
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio vauvoille ja taaperoille avoin päiväkoti Revonhännän Babytreffeillä. Suositusikä 0-2v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
12.12.2018
Varkaus | Juhlatila Nizza
Unelmoitko minilomasta Espanjaan vielä ennen joulua? Tarjolla espanjalainen illallinen (4h) - vireä pako joulustressistä Espanjan makuihin ja yhdessäoloon!
01.12.2018–22.12.2018
Varkaus | Sivuliike - Varkautelaisten yhteinen pop-up museo
Museoiden sivuliike suuntaa Kauppakadulle!Kahden viikon ajan luvassa roppakaupalla kulttuuria, historiaa, Vanhaa Varkautta, tapahtumia, tulevaisuuspohdintaa. Ja kahvia!
30.11.2018
Varkaus | Kauppakeskus Forum
Valmistamme Korut Hopeasta ja Luonnonkivistä. KORUJEN AATELIA! Sirpa Palviainen shhansa@outlook.com
24.11.2018
Varkaus | K-Market Herttu
Ruokakuja järjestetään Warkauden joulunavauksen yhteyteen la 24.11. klo 10-15. Ruokakujalla mukana: Jäppilän Kievari LC Varkaus Justiina Pikku Belgia Harri's Food Factory Tervetuloa!
24.11.2018
Varkaus | Taulumäen tori, Kauppakatu ja kirjasto
Varkauden joulunavaustapahtuma Taulumäen torilla, kirjastolla ja Kauppakadulla. Markkinat, ohjelmaa, ruokakuja, Joulupuodin avajaiset ja paljon muuta!
17.11.2018
Varkaus | Varkauden kirjasto
Friteerattuja punajuuria, kanamuhennosta kasvisten ja maustetun riisin kera. Hinta aikuiset 15 € lapset 5-12 vuotiaat 10 € Myytävänä myös afrikkalaisia käsitöitä. Tuotto Etiopian orpojen hyväksi.
17.11.2018
Varkaus | Varkauden kirjasto
Friteerattuja punajuuria, kanamuhennosta kasvisten ja maustetun riisin kera. Hinta aikuiset 15 € lapset 5-12 vuotiaat 10 € Myytävänä myös afrikkalaisia käsitöitä. Tuotto Etiopian orpojen hyväksi.
14.11.2018
Varkaus | Savon ammattiopisto
Info Yhteishausta 2019, kampuksen koulutukset esittäytyvät, kampuksen lähivuosien kehittyminen
13.11.2018
Varkaus | Varkauden museot
Tiistaina 13.11.2018 kello 15 Varkauden museolla Varkauden museoiden ja Varkauden Museonystävien yhteinen valokuvailta
06.11.2018
Varkaus | Soisalo-opisto
Mitä saimaan norpalle kuuluu? Juha ”Norppa” Taskinen kertoo norppien kuulumiset kuvien ja kertomusten muodossa. Ihastuttavia kuvia ja asiantuntevaa puhetta norppien ja järviluonnon puolesta.
01.11.2018–15.11.2018
Varkaus | Soisalo-opisto, Kuvataidekoulu
Kolmiosainen verkkoluentosarja käsitöistä ja keppihevosharrastuksesta, kengänvalmistuksesta ja kankaankudonnasta.
20.10.2018
Varkaus | Honkapirtti Varkaus
Syysloman luontoseikkailu Honkapirtillä koko perheelle. Ohjelmassa luontobingo, luontopolku ja makkaranpaistoa.
19.10.2018
Varkaus | Varkauden kirjasto
Tule viihtymään Teatteri Hevosenkengän Pippuridino-esitykseen. Komedia kaikenikäisille.
18.10.2018
Varkaus | Navitas
Tervetuloa kuulemaan sijoitusalan huippuammattilaisilta, kuinka pääomasijoitukset voivat toimia tukena yrityksen kasvussa, kansainvälistymisessä ja muutoksessa.
17.10.2018
Varkaus | Varkauden kirjasto
Sukella vauvasi tai taaperosi kanssa väriseikkailuun. Tästä työpajasta ei puutu ihmetystä eikä riemua!
15.10.2018–21.10.2018
Varkaus | Varkaus
Syys-Vekara -otsikon alle on koottu koulujen syyslomaviikon ohjelmatarjonta lapsille, nuorille ja perheille Varkaudessa. Ohjelma löytyy Vekara-Varkauden kotisivuilta www.vekara-varkaus.fi
09.10.2018–11.12.2018
Varkaus | Varkauden kirjasto
Verson viikoittaiset satutuokiot kutsuvat tarinoiden maailmaan. Satujen lomassa tarinoidaan yhdessä, lauletaan, loruillaan, sanataiteillaan, piirretään tai leikitään.
12.05.2019
Varkaus | Viljolahden Toukola
Äitienpäivälounas koko perheelle.
20.09.2018
Varkaus | Varkauden museot
Teemaopastus teollisuudenajan lasten elämään torstaina 20.9.2018 klo 17.00 Varkauden museoilla, Wredenkatu 5A

Sivut