24.04.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Jaossa elämänmakuisia kokemuksia siitä, kuinka adhd näyttäytyy arjessa. Teemana adhd & aikuisuus ja adhd-oireisen lapsen vanhemmuus. Ilmoittaudu s-postitse: tuuli-maria.lehtinen(at)adhd-liitto.fi
12.05.2019
Varkaus | Viljolahden Toukola
Äitienpäivälounas koko perheelle.
Talvi-Vekara
04.03.2019–10.03.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Kokkaa, rokkaa, veistä tai tanssi.. näitä ja paljon muuta voit tehdä talvilomaviikolla Varkaudessa Talvi-Vekarassa!

 

26.02.2019–30.04.2019
Varkaus | Avoin päiväkoti Revonhäntä
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio vauvoille ja taaperoille avoin päiväkoti Revonhännän Babytreffeillä. Suositusikä 0-2v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
10.06.2019–16.06.2019
Varkaus | Tyyskänniemen Koskipuisto
Seikkailujen saari on tänä vuonna Vekara-Varkauden ystävyyskaupunki. Veikeyden kaupungissa vietetään juhlavuotta. Tule mukaan valmistelemaan juhlaa veikeyteläisten kanssa!
Varkauden museoiden kuva-arkisto
11.06.2019–14.06.2019
Varkaus | Varkauden museot
Warkauden Lehden päätoimittajan juhlavuoden artikkelista on karannut tärkeitä ystävyyteen liittyviä sanoja. Onko tapahtunut varkaus? Tämän ongelman ratkaisuun tarvitaan nyt tutkivaa toimittajaa
Ystävänpäivä 2019
17.02.2019
Varkaus | Varkauden museot
Perinteeksi muodostunut Varkauden museoiden ja Varkauden Museonystävien järjestämässä ystävänpäivän tapahtumassa virkkausta, musisointia, taidetta ja herkuttelua.
07.02.2019
Varkaus | Hotel Oscar
KONE Hissit Oy järjestää kaikille avoimen hissi-illan Varkaudessa torstaina 7.2.2019 klo 18.00. Tervetuloa keskustelemaan hissin asentamisesta hissittömään taloon.
Kuva: Varkauden museon kuva-arkisto, A. Ahlström Osakeyhtiön kokoelma/ Ivar Ekström
05.02.2019
Varkaus | Varkauden museot
Tule mukaan tarinailtaan, aiheena varkautelaiset tarinat ja muistot. Runebergin päivän tarinailtaan voit osallistua joko kertomalla oman tarinasi, tai vain tulemalla kuuntelemaan muiden kertomuksia.
Alvar Aallon suunnittelema saharakennus Varkaudessa. Varkauden museoiden kuva-arkisto, A.Ahlströmin kokoelmat/Ivar Ekströmin kokoelma
29.01.2019
Varkaus | Varkauden museot
Kirja-Varkauden kirjallisuusillassa teemana Alvar Aalto ja Varkaus.
28.01.2019–27.05.2019
Varkaus | Avoin päiväkoti Revonhäntä
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio avoin päiväkoti Revonhännän Babytreffeillä. Suositusikä 3-6v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
22.01.2019–21.05.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio vauvoille ja taaperoille Varkauden kirjaston lastenosastolla. Suositusikä 0-2v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
15.01.2019–14.05.2019
Varkaus | Varkauden kirjasto
Lastenkulttuurikeskus Verson monitaiteinen satutuokio Varkauden kirjaston lastenosastolla. Suositusikä 3-6v. VAPAA PÄÄSY! Tervetuloa!
Talvipäivänseisaus-kävelytapahtuma 2018
22.12.2018
Varkaus | Taipaleen kanava-alue ja kanavamuseo
Koko perheen yhteinen kävelytapahtuma teemalla Portit.
19.12.2018
Varkaus | Seurakuntavirasto
Glögiä ja pipareita tarjolla virastolla kävijöille.
12.12.2018
Varkaus | Juhlatila Nizza
Unelmoitko minilomasta Espanjaan vielä ennen joulua? Tarjolla espanjalainen illallinen (4h) - vireä pako joulustressistä Espanjan makuihin ja yhdessäoloon!
01.12.2018–22.12.2018
Varkaus | Sivuliike - Varkautelaisten yhteinen pop-up museo
Museoiden sivuliike suuntaa Kauppakadulle!Kahden viikon ajan luvassa roppakaupalla kulttuuria, historiaa, Vanhaa Varkautta, tapahtumia, tulevaisuuspohdintaa. Ja kahvia!
30.11.2018
Varkaus | Kauppakeskus Forum
Valmistamme Korut Hopeasta ja Luonnonkivistä. KORUJEN AATELIA! Sirpa Palviainen shhansa@outlook.com
24.11.2018
Varkaus | K-Market Herttu
Ruokakuja järjestetään Warkauden joulunavauksen yhteyteen la 24.11. klo 10-15. Ruokakujalla mukana: Jäppilän Kievari LC Varkaus Justiina Pikku Belgia Harri's Food Factory Tervetuloa!
24.11.2018
Varkaus | Taulumäen tori, Kauppakatu ja kirjasto
Varkauden joulunavaustapahtuma Taulumäen torilla, kirjastolla ja Kauppakadulla. Markkinat, ohjelmaa, ruokakuja, Joulupuodin avajaiset ja paljon muuta!

Sivut