20.02.2019
Suonenjoki | Kellarikalleria
Työ ja tekijä kohtaavat Työllisyystreffeillä Suonenjoella
18.02.2019
Suonenjoki | Kellarikalleria
Konsertissa esiintyy Kuopion konservatorion Suonenjoen toimipisteen oppilaita opettajineen. Vapaa pääsy. Tervetuloa!
16.02.2019
Suonenjoki | Lempyyn seurantalo
Duo Sininen Huivi- Kirsi Roitto & Aimo Konttinen tanssittaa Lempyyn seurantalolla la 16.2. klo 19-23. Liput 10€. Tervetuloa!

 

uu -->
16.02.2019–17.02.2019
Kaavi | Luikonlahden entinen koulu
Myynnissä huonekaluja, antiikkia, arabiaa, suomalaista lasia, työkaluja ja paljon muuta. Kahvi- ja teetarjoilu. Tervetuloa tekemään löytöjä!
24.02.2019
Kaavi | Seurakuntakoti
Ilonpisarat ja Jippii-kuoro esiintyvät ja tuovat iloa ikäihmisille. Mukana myös Kaavin syöpäyhdistyksen väkeä.
14.02.2019
Kaavi | Nuorisotalo
Lannistumaton työnhakija Heikki tsemppaa aktiivimallin puolesta Henry Räsäsen esittämässä poliittisessa satiirissa! Liput 10 euroa. Kesto 45 minuuttia. Varaukset p. 0400911 532
14.02.2019
Suonenjoki | Vanhusten päiväkeskus
Uusi Muistiluotsin työntekijä esittäytyy. Rentoa rupattelua ja muistipähkinöitä. Tervetuloa!
13.02.2019
Kaavi | Kaavin koulu
Tapahtumasta löytyy: prinsessapomppu, apinaliukumäki, gorillapomppu, seikkailurata, juoksubenji, kapteenikoukkupomppu
27.02.2019–22.03.2019
Suonenjoki | Kellarikalleria
Valkea sali | Suonenjoen seurakunta Harmaa sali | Suonenjoen varhaiskasvatus
10.02.2019
Kaavi | Kaavin kirkko
Pientä tarjoilua seurakuntakodilla.
05.02.2019–26.02.2019
Suonenjoki | Vanhamäen hyvinvointikeskus
GroundingYin® on tuntikokonaisuus, jossa Yinjoogan rentouttavimpiin asanoihin on yhdistetty meridiaanien käsittelyä niitä kevyesti hieroen ja painellen.
07.03.2019
Suonenjoki | Suonenjoen Yhtenäiskoulu
Yksin sinun - tragikomedia parisuhteesta ja sen vuosirenkaista. Teos on suunnattu kaikille parisuhteessa eläville, niissä pettyneille ja niistä haaveileville.
03.02.2019
Kaavi | Kaavin kirkko
Yhteisvastuukeräys alkaa. Pystykahvit. Yv-infoa.
02.02.2019–03.02.2019
Kaavi | Luikonlahden entinen koulu
Myynnissä antiikkia,arabiaa, suomalaista lasia, huonekaluja ja paljon muuta! Kahvi-ja teetarjoilu! Tervetuloa!
02.02.2019
Suonenjoki | Lempyyn seurantalo
Ilpo Kaleva tanssittaa Lempyyn seurantalolla 2.2. Klo 19-23. Liput 10e. Tervetuloa!
29.01.2019–22.02.2019
Suonenjoki | Kellarikalleria
Valkea sali | Liisa Leisaari, Kaarna Linna, Anja Miettunen, Kaija Pesonen, Eeva Tervonen ja Esko Räsänen - Meistä on moneksi
25.01.2019
Suonenjoki | Kellarikalleria
Fingerstyle kitaristi Tomi Paldanius soittaa tunnetuiden kappaleiden (Bohemian Rhapsody, Myrskyluodon Maija, Finlandia jne) melodiat, soinnut, bassolinjat ja jopa kitarasoolot samanaikaisesti.
19.01.2019–20.01.2019
Kaavi | Luikonlahden entinen koulu
Myynnissä arabiaa, suomalaista lasia, huonekaluja ja paljon muuta. Kahvitarjoilu. Tervetuloa tekemään "löytöjä"!
19.01.2019
Suonenjoki | Lempyyn seurantalo
Tanssit, la 19.01. Liput 10€. Tervetuloa!
13.01.2019
Kaavi | Kaavin kirkko
Kalevalaisten naisten kirkkopyhä. Kahvitarjoilu.
12.01.2019–13.01.2019
Kaavi | Luikonlahden entinen koulu
Uusi vuosi, uudet tavarat. Tervetuloa!
06.01.2019
Suonenjoki | Seurakuntakoti
Haaveiletko kuorolaulusta tai kaipaatko uusia ideoita kuoroharrastukseen? Päätöskoulutus ja yhteislaulutilaisuus alk. klo 18 Kouluttajat Sulasolilta
06.01.2019
Kaavi | Kaavin kirkko
05.01.2019
Suonenjoki | Lempyyn seurantalo
Tanssit, liput 10€, Tervetuloa!
04.01.2019–25.01.2019
Suonenjoki | Kellarikalleria
Valkea sali | Heini Närhi & Heikki Korkala -1h2h280h Harmaa sali | Mauri Tuure - Kaikkeese piru hulluilla teettää

Sivut