20.07.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Kunnonpaikan kesäisissä lauantaitansseissa Dry Capri Trio klo 20 alkaen!
15.07.2019–20.07.2019
Siilinjärvi | Siilinjärvi
Siilifolkin aikana 15.-20.7. klo 10-14 lapset voivat osallistua yhteismaalauksen tekemiseen tai tehdä itselleen oman taulun akryylivärein Siilinjärven kuvataideyhdistyksen pisteessä.
29.06.2019–17.08.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viihtymään Dj Annan johdolla!

 

28.06.2019–16.08.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tanssit karaokehittien tahdissa!
28.06.2019
Siilinjärvi | Tarinagolf
Kaikille avoin Range Party -tapahtuma. Tule ja tuo ystäväsi ja tuttavasi kokeilemaan golfia ja viettämään iltaa Tarinagolfiin!
27.06.2019
Siilinjärvi | Tomperin saari
Soutamaan mahtuu 13 ensiksi ilmoittautunutta. Ilmoittautuminen viimeistään 19.6. Kuopion seurakuntien nettisivuilla. Lähtö klo 16.45 Julkulan venerannasta.
11.08.2019
Siilinjärvi | Pöljän kotiseutumuseo
Perinteisen Pikku-Marjan kesäpäivätapahtuman keppihevoskisa tulee taas! Sarjoja eri ikäisille, uutuutena leikkimielinen sarja aikuisille. Makkaragrilli ja kahvio palvelevat.
26.06.2019
Siilinjärvi | Siilinjärven tori
Kansanmusiikkifestivaali Siilifolk ja Siilinjärven teatterin Mielensäpahoittaja -kesäteatterinäytös esittäytyvät. Tule yhteislaulamaan ja viihtymään kesän kulttuurimenojen hengessä!
22.06.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Lauantai-illan parhaat menot!
21.06.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Kunnonpaikan juhannustanssit ravintolassa!
21.06.2019
Siilinjärvi | Ruokoniemen leirikeskus
Musiikkitietovisailua, makkaranpaistoa (maksu), hiljaisuuden huone, kokko klo 19.15, yhteislaulua, ohjelmaa myös perheen pienimmille. Linja-autokuljetus klo 17 Vuorela, 17.15 Siilinjärvi (5 €).
21.06.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Kunnonpaikan perinteiset juhannusjuhlat rannalla!
Taikuri Tapio Salomaa
19.06.2019
Siilinjärvi | Siilinjärven tori
Ohjelmaa sekä esiintyjiä lapsille ja lapsiperheille, mm. taikuri Tapio Salomaa, pomppulinna, kaverikoiria ja katuliitupiirtämistä. Tervetuloa viihtymään iltatorin tunnelmassa! Vapaa pääsy.
18.08.2019
Siilinjärvi | Mäntyrannan kesäteatteri
Koe elokuisessa aamutunnelmassa kirkkovenematka, joka vie sinut ulkoilmajumalanpalvelukseen. Kirkkokahvit. Tervetuloa!
21.08.2019–18.12.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tule tanssimaan!
22.08.2019–19.12.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viihtymään!
23.08.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Kunnonpaikan perjantai-illassa livekaraoke - sinä laulat, livebändi säestää!
24.08.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Sininen ja valkoinen -karaokekilpailun aluefinaali Kunnonpaikassa! Liput 10€
31.08.2019–01.09.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Viikonlopun tähtitanssit Kunnonpaikassa! Nauti musiikista ja tanssista!
03.06.2019–31.07.2019
Siilinjärvi | Pääkirjasto
09.05.2019–20.06.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Tervetuloa viihtymään!

Sivut