14.08.2020
Tuusniemi | Kosulan kota
14.08.2020–15.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
07.08.2020–08.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!

 

06.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
21.08.2020–22.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Perjantaina teema suomalainen tango. Lauantaina suomalaisen musiikin ilta yhteislaulun ja tanssin merkeissä. Ohjelma alkaa klo 20 molempina iltoina. Vapaa pääsy
01.08.2020
Iisalmi | Iisalmen Torilava
Kaukolasipartio bändi esiintyy Iisalmen Torikahvilan päälavalla,laajennetulla rajatulla anniskelualueella (torilava,-edusta torilla ja Iisalmen Torikahvila).Liput 20€ (18€).Järj.Iisalmen Torikahvila
31.07.2020
Iisalmi | Iisalmen Torikahvila
Perjantain Karaoke ja Yhteislauluilta Iisalmen Torikahvilan Terassilla.
30.07.2020–01.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Jarkko Honkasen & Toni Jaatisen kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
28.08.2020–29.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Livemusiikkia terassilla trubaduuri Simodeuksen kera alk. klo 19. Sadesäällä sisällä
25.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla ainutlaatuiseen Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti
24.07.2020
Tuusniemi | Tuusniemen Puistosatama
23.07.2020–24.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Saija Tuupasen & Aki Metsälän kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
04.09.2020–05.09.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Kultakurkku karaoke on yksilökilpailu, jossa alkukarsinnoista jatkoon päässeet laulajat kokoontuvat vuosittain kilpailemaan loppukilpailuun voitosta. Tutustu: www.viihdesallap.fi
18.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla ainutlaatuiseen Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti
16.07.2020–17.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Heidi Pakarisen & Sami Hopposen (kultainen harmonikka) kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
11.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla ainutlaatuiseen Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti
09.07.2020–10.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien kera Marko Maunukselan, Jukka Hallikaisen & Eetu Sadeharjun klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti
04.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti
02.07.2020–03.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Leifin ja Pekan kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
25.06.2020
Tuusniemi | Satamapaviljonki
Yhteislaulutilaisuus. Tervetuloa laulamaan yhdessä satamaan Juojärven Helmen pihalle.
04.10.2020
Iisalmi | Iisalmen kulttuurikeskus, Eino Säisä-sali
24.10.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Rautalankailta alk. klo 20.00
24.10.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Rautalankaa kera Esa Pulliainen & Mr Breathless
19.11.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Elokuvamusiikin elämyksellinen teemailta, jossa upeat tulkinnat vievät klassikkosävelien myötä nostalgisiin tunnelmiin. Solisteina Tiina Räsänen & Petri Hervanto klo 19.00
10.12.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Nostalginen matka 60-luvulle. Lavalla Anna Hanski, Sani ja Annika Eklund. Esitys klo 19.00

Sivut