16.07.2020–17.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Heidi Pakarisen & Sami Hopposen (kultainen harmonikka) kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
11.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla ainutlaatuiseen Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti
18.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla ainutlaatuiseen Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti

 

09.07.2020–10.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien kera Marko Maunukselan, Jukka Hallikaisen & Eetu Sadeharjun klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti
23.07.2020–24.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Saija Tuupasen & Aki Metsälän kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
04.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti
25.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla ainutlaatuiseen Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti
02.07.2020–03.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Leifin ja Pekan kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
30.07.2020–01.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Jarkko Honkasen & Toni Jaatisen kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
06.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
07.08.2020–08.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
14.08.2020–15.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
28.08.2020–29.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Livemusiikkia terassilla trubaduuri Simodeuksen kera alk. klo 19. Sadesäällä sisällä
12.03.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
70 elettyä vuotta, 52 vuotta loistokasta taiteilijaelämää, 42 vuotta Fanny Fannyn ilmestymisestä ja 26 julkaistua albumia. Siinä on jo 190 hyvää syytä saapua Juhamatin juhlakonserttiin!