15.07.2020
Kuopio | sawohouse
Kesäillan viihdyttävä tanssi- ja lauluilta
16.07.2020–17.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Heidi Pakarisen & Sami Hopposen (kultainen harmonikka) kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
12.07.2020
Tervo | Eerikkala Golf
Yhteislauluilta Eerikkala Golfin tuvassa tai sään suosiessa terassilla. Laulattajana on Marjo Jaakkola

 

11.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla ainutlaatuiseen Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti
10.07.2020
Kuopio | Boutique Hotel Sawohouse ja Ravintola Sawohouse
Livemusiikkia kesäterassilla
18.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla ainutlaatuiseen Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti
09.07.2020–10.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien kera Marko Maunukselan, Jukka Hallikaisen & Eetu Sadeharjun klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti
23.07.2020–24.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Saija Tuupasen & Aki Metsälän kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
04.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti
04.07.2020
Kuopio | Ravintola King's Crown
Hyväntekeväisyys keikka. Setti Hectorin biisejä!
04.07.2020
Kuopio | sawohouse
Livemusiikkia kesäterassilla
25.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
"Laula kanssain" -ilta terassilla. Juse Venäläinen & Tomi Kettunen laulattavat Kari Tapion lauluja! Tutustu samalla ainutlaatuiseen Kari Tapio -näyttelyyn! Huom! Paikkoja rajoitetusti
02.07.2020–03.07.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Leifin ja Pekan kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
30.07.2020–01.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien Jarkko Honkasen & Toni Jaatisen kera klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
27.06.2020
Kuopio | sawohouse
Karaokeilta kesäterassilla
01.08.2020–02.08.2020
Rantasalmi | Kolkonlahden Kesäkahvio
Perinteiset Konttitanssit nyt koko päivän festareina!
01.08.2020
Joroinen | Kartanogolf
Waltteri Torikan ja Marko Hilpon konsertissa kuulemme rakkaimpia kotimaisia, romanttisimpia slaavilaisia ja upeimpia italialaisia kappaleita
06.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
07.08.2020–08.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
19.06.2020
Pieksämäki | Kulttuurikeskus Poleeni
Juhannusaaton konsertti
14.08.2020–15.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Liveilta terassilla hyvästä musiikista & tunnelmasta nauttien klo 19-21. Huom! Paikkoja rajoitetusti. Kysy myös majoituspakettia!
21.08.2020
Kuopio | Kuopion Musiikkikeskus
Tänä vuonna Varusmiessoittokunta marssii kaupunkiin suomalaisten suosikkihittien tahdittamana.
26.08.2020
Pieksämäki | Kulttuurikeskus Poleeni
28.08.2020–29.08.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Livemusiikkia terassilla trubaduuri Simodeuksen kera alk. klo 19. Sadesäällä sisällä
29.05.2020
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Kunnonpaikan perjantaitansseissa Janne Tulkki & Tulinen Sydän. Liput 15€.

Sivut