18.06.2019–17.08.2019
Kuopio | Eemilän kotimuseo
Talonpoikaisesinekokoelmat maalaismaisemassa 5-tien varrella Kuopion ja Leppävirran rajalla Humalajoella ( Sotkanniemen tie) Taidenäyttely: Maalaistunnelmia.
20.06.2019–10.08.2019
Kuopio | Ravintola Piazza, Tahko
Tule nauttimaan kesäpäivistä, rinne- ja järvimaisemista, raikkaista juomista sekä hyvästä musiikista Piazzan kesäterassille!

 

20.06.2019
Kuopio | Juankosken Tehtaankirkko
Matti Saarela.
20.06.2019
Kuopio | Säyneisen kotiseutumuseo
Tapahtuma liittyy Kalevalaisten naisten liiton teemaan "Kertoen ja kuunnellen".
20.06.2019
Kuopio | Scala
Se-elokuvan tuottajien moderni tulkinta Child's Play -kauhuklassikosta. Kun Karen (Aubrey Plaza) antaa pojalleen Andylle (Gabriel Bateman) syntymäpäivälahjaksi Buddi-nuken, hän tietämättään kutsuu...
20.06.2019–22.06.2019
Kuopio | Ravintola Piazza, Tahko
Piazzan Juhannuksessa laadukas DJ kattaus koko viikonlopun! Lisäksi timanttinen bilebändi InstaGlamour!
21.06.2019
Leppävirta | Mansikkaharjun lomakeskus/leirintäalue
Juhannus kokko klo 20
21.06.2019
Kuopio | Satamatori
Tervetuloa viettämään juhannusta Satamatorille! Luvassa livemusiikkia ja ohjelmaa koko perheelle!
19.06.2019
Kuopio | Kylpylähotelli Rauhalahti
Tervetuloa tanssimaan Rauhalahteen!
19.06.2019–27.06.2019
Kuopio | Scala
Vuosien 2014 ”Godzillan” ja 2017 ”Kong: Pääkallosaaren” jälkeen saapuu seuraava luku Warner Bros. Picturesin ja Legendary Picturesin MonsterVerse-elokuvamaailmassa: ”Godzilla: King of the...
19.06.2019
Kuopio | Alavan seurakuntasali
Juha Välimäki, Leila Savolainen.
19.06.2019
Kuopio | Vanha pappila
Kahvit ennen tilaisuuden alkua.
19.06.2019–25.06.2019
Kuopio | Scala
Parhaat ystävykset ja ylisuorittajat Amy (Kaitlyn Dever) ja Molly (Beanie Feldstein) ajattelivat, että kunhan nenät pysyvät visusti kiinni kirjoissa, heillä on ylilyöntiasema bilettäviin...
19.06.2019–27.06.2019
Kuopio | Scala
Bamse ystävineen valloittaa elokuvateatterit uudella ihanalla seikkailulla! Aiemmista elokuvista tutut ystävämme vievät katsojat seikkailuun niin maalla kuin merellä. Bamse ja jymykello...
19.06.2019–27.06.2019
Kuopio | Scala
Men in Black on aina suojellut Maata universumin pohjasakalta. Tässä uudessa seikkailussa sillä on vastassaan kaikkien aikojen suurin ja globaalein uhka: myyrä Men in Black -järjestön sisällä.
19.06.2019–27.06.2019
Kuopio | Scala
Disneyn animaatioklassikko Aladdin on loihdittu uudelleen valkokankaalle elokuvan energisenä ja jännittävänä live action -versiona, jonka pääosissa nähdään karismaattinen katurotta Aladdin, urhea...
19.06.2019–27.06.2019
Kuopio | Scala
X-Menit kohtaavat pelottavimman ja voimakkaimman vihollisensa omiensa joukosta, Jean Greyn. Jean on vähällä kuolla avaruudessa tapahtuvan pelastusoperaation aikana, kun hän saa osuman oudosta...
19.06.2019–27.06.2019
Kuopio | Scala
Charlotte Field (Charlize Theron) on yksi maailman vaikutusvaltaisimmista naisista. Älykäs, hienostunut ja menestynyt Charlotte on voimanpesä ja diplomaatti, jolla on lahjoja… no, oikeastaan lähes...
Korttelimuseon apteekkitalon myymälähuone
19.06.2019–10.07.2019
Kuopio | Kuopion korttelimuseo
Lämpimästi tervetuloa tutustumaan sadan vuoden takaisen apteekin arkeen!
Rafael Wardi: Tanssijoita, 1951. Kuva: Hannu Miettinen
19.06.2019
Kuopio | Kuopion taidemuseo
Viimeisellä tanssivartilla Liikkuvat muodot -näyttelyssä tutustutaan lavatansseihin.
21.06.2019
Kuopio | Kylpylähotelli Rauhalahti
Rauhalahden juhannuksen päätähtenä on Jorma Kääriäinen & Yhden tähden orkesteri. Koko perheen juhannusjuhlissa Jätkänkämpällä voi savusaunoa, nauttia herkullisen pitopöydän, ohjelmaa. Juhannuskokko.
21.06.2019
Kuopio | Matkailukeskus Rauhalahti
Juhannuskaraoke Kesäravintolassa
21.06.2019
Kuopio | Lehtomäen koti
Raamattuopetus, musiikkia, puheenvuoroja, makkaraa, lettuja, toimintapisteitä
21.06.2019–21.07.2019
Kuopio | Vätysteatteri
Maaningan Vätysteatteri esittää : Viivi ja Wagner Teneriffalla

Sivut