05.07.2020
Rantasalmi | Vanha Pappila
Lisätietoja: www.avoimetpuutarhat.fi
09.07.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Superpesiksen runkosarjan ottelussa SiiPe kohtaa Superpesiksen kestomenestyjä Sotkamon Jymyn.
02.07.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Superpesiksen runkosarjan avausottelussa SiiPe kohtaa muun muassa Sami Haapakoskella vahvistuneen Pattijoen Urheilijat!

 

01.07.2020
Rantasalmi | Rantasalmi Golf
Tutustumistuokion aikana kokeillaan ja harjoitellaan eri lyöntejä swingeistä putteihin ohjatusti. Lisäksi kerrotaan golfharrastuksen aloituksesta, alkeiskursseista ja golfopetuksesta.
18.07.2020
Rantasalmi | Tuusmäen Tunnelilava
Kerää kaapista tarpeettomat tavarat myyntiin tai tule tekemään löytöjä! Toisen romu voi olla toisen aarre!!
18.07.2020–19.07.2020
Rantasalmi | Tuusmäen Tunnelilava
Karjalainen Group
19.07.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Superpesiksen runkosarjan ottelussa SiiPe kohtaa Pattijoen Urheilijat Raahesta.
21.07.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Superpesiksen runkosarjan ottelussa SiiPe kohtaa Vimpelin Vedon!
23.07.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Superpesiksen runkosarjan ottelussa SiiPe kohtaa hallitsevan mestarin Joensuun Mailan!
24.07.2020–25.07.2020
Rantasalmi | Tuusmäen Tunnelilava
Tiina Räsänen ja Riskit Herrat
27.07.2020–31.07.2020
Rantasalmi | Hotelli Ruusuhovi
Musiikkileikkikoulu Rantasalmen puhallinorkesterin kesäleirillä
16.06.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Pesis is back! SiiPen miesten Superpesisjoukkueen harjoitusottelu Kiteen Palloa vastaan.
15.06.2020–16.08.2020
Rantasalmi | Hiltulan seurojen talo
Kuvataidenäyttelyssä on lähiseutujen taiteilijoiden töitä. Taidetta voi ostaa heti mukaan. Kesäkahvilassa on myynnissä myös lähituotteita. Tervetuloa!
14.06.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Pesis is back! SiiPen miesten Superpesisjoukkueen harjoitusottelu Ykköspesiksessä pelaavaa Puijon Pesistä vastaan.
13.06.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Pesis is back! SiiPen miesten Superpesisjoukkueen harjoitusottelu hallitsevaa mestaria Joensuun Mailaa vastaan.
13.06.2020
Siilinjärvi | vain verkossa
Avoimet Kylät verkossa -tapahtuma esittelee maakunnan kylien monipuolista toimintaa. #AvoimetKylät
01.08.2020–02.08.2020
Rantasalmi | Kolkonlahden Kesäkahvio
Perinteiset Konttitanssit nyt koko päivän festareina!
Suihkulähde Siilin torilla
05.08.2020
Siilinjärvi | Siilinjärven tori
Tervetuloa viihtymään iltatorilla! Luvassa mm. musiikkiohjelmaa ja yhteislaulua sekä oheisohjelmaa perheen pienille, kuten katuliitupiirtämistä, nalleneuvola, ilmapalloja...
06.06.2020–08.06.2020
Rantasalmi | Musiikki- ja teatterisali Tornado
Musiikkiteatterileiri 8. luokkalaisille ja sitä vanhemmille
09.08.2020
Siilinjärvi | Pöljän kotiseutumuseo
Pikku-Marjan kesäpäivässä pääset osallistumaan kepparikisaan, tutkimaan museopihan rakennuksia, herkuttelemaan mahan täydeltä ja paljon muuta. Tänä vuonna järjestetään myös vilttikirppis. Tervetuloa!
01.06.2020–05.06.2020
Rantasalmi | Musiikki- ja teatterisali Tornado
Musiikkiteatterileiri 4.-7. luokkalaisille
12.08.2020–20.08.2020
Rantasalmi | Musiikki- ja teatterisali Tornado
The Addams Family -musikaali, Rantasalmen Nuorisoteatteri
In the Spirit of Elvis
14.08.2020
Siilinjärvi | Siilinjärven tori
Iltatorilla musiikkiohjelmaa Elviksen hengessä. Tule mukaan!
08.05.2020–29.05.2020
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Pianovirtuoosi Juho Kela viihdyttää asiakkaitamme hotellin aulassa perjantaisin klo 17-19.
23.04.2020
Rantasalmi | Vanha Pappila
Savonlinna-kvartetti ja Päivi Pylvänäinen, sorpaano. liput 15/5 €.

Sivut