Prof. Feelbad, Shaking Skeletons
04.04.2020–05.04.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Pubirockin riemujuhlaa, oululainen Professor Feelbad nykäisee Dr.Feelgoodia jotta jyrähtää. Lämppärinä kuullaan Shakin Skeletons. Luvassa on rehtiä rockrytinää. Elä missoo tätä hyvä immeinen!!!
18.04.2020
Lapinlahti | Taidemuseo Eemil
Lasten lauantaina voit rakentaa yhteistä tilataideteosta muovailemalla kannanottosi vesistöjen muovijäteongelmaan.
22.04.2020–13.05.2020
Siilinjärvi | Pääkirjasto

 

Henry Spirit, Flying Fishrooster
21.03.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Henry Spirit! Spesiaalimies Sonkajärveltä; taidokasta kitarismia ja omaleimaista lauluntekoa. Lisäksi roots-musiikin ilosanomaa levittää sangen tuttu ja viihdyttävä pumppu Flying Fishrooster.
08.05.2020–29.05.2020
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Pianovirtuoosi Juho Kela viihdyttää asiakkaitamme hotellin aulassa perjantaisin klo 17-19.
28.02.2020–02.05.2020
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Pianovirtuoosi Juho Kela viihdyttää asiakkaitamme hotellin aulassa perjantaisin ja lauantaisin klo 17-19.
Dave & Jarkka
22.02.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Suomen rootsmusiikin legendat jo eläessään Jarkka Rissanen ja Dave Forestfield paras kattaus bluesin, countryn ja gospelin juuria. Mestarillinen ilta siis. Baari auki 19-23! Vapaa pääsy, k-18.
Sam, Hill & Bill
08.02.2020–09.02.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Sam, Hill & Bill -kantritrio, kantria niin Ameriikasta kuin Suomestakin.
02.02.2020
Siilinjärvi | Siilinlahden koulu
Perinteisessä Pikku-Marjan tapahtumassa tekemistä koko perheelle. Vapaa pääsy. Tervetuloa!
02.02.2020–07.02.2020
Siilinjärvi | Siilinjärvi
Toista kertaa järjestettävällä Mitä tehtäs? -viikolla on tarjolla runsaasti ilmaisia tutustumiskäyntejä Siilinjärven eri harrastusmahdollisuuksiin lapsille ja nuorille. Tule mukaan!
24.06.2020–26.07.2020
Lapinlahti | Korpiteatteri
Kirkkoväärtin kolmas kortti. Ensi - ilta 24.6.2020 klo 19
23.01.2020–14.05.2020
Siilinjärvi | Vuorelan nuorisotalo
U.S.S.R
18.01.2020–19.01.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
uoden 2020 ensimmäinen Höyrybaari-ilta ja luvassa taattua rockaavaa, bluesahtavaa ynnä muuta mainiota musameininkiä Uappolan Satunnaisen SoittoRyhmän eli U.S.S.R:n tarjoilemana!
06.01.2020
Siilinjärvi | Vuorelan kirkko
Loppiaisen jumalanpalvelus
06.01.2020
Siilinjärvi | Kirkko
Loppiaisen jumalanpalvelus
Flying Fishrooster
31.12.2019
Lapinlahti | Höyrybaari
Flying Fishrooster yhdessä ilmiömäisen Kalle Fältin kera!! Paikalla myös DJ Jarl, . Tule viettämään vuoden viimeisimpiä tunteja taidokkaan live- ja levymusiikin äärelle. Baari auki 19-23, liput 5€,
18.07.2020
Lapinlahti | Varpaisjärven koulukeskus
Varpaisjärven perinteiset maalaismarkkinat 40. juhlavuosi. Pääesiintyjä Janne Tulkki. Markkinakatu, perinnepiha ja paljon muuta markkinatouhua koko perheelle.
22.12.2019
Siilinjärvi | Kirkko
Yhteislaulutilaisuus
22.12.2019
Siilinjärvi | Vuorelan kirkko
Yhteislaulutilaisuus
19.12.2019
Siilinjärvi | Kirkko
Yhteislaulutilaisuus
19.12.2019
Siilinjärvi | ABC Siilinjärvi
Yhteislaulutilaisuus
18.12.2019
Siilinjärvi | Ruokoniemen leirikeskus
Yhteislaulutilaisuus
17.12.2019
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Yhteislaulutilaisuus
15.12.2019
Siilinjärvi | Kirkko
Yhteislaulutilaisuus

Sivut