Prof. Feelbad, Shaking Skeletons
04.04.2020–05.04.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Pubirockin riemujuhlaa, oululainen Professor Feelbad nykäisee Dr.Feelgoodia jotta jyrähtää. Lämppärinä kuullaan Shakin Skeletons. Luvassa on rehtiä rockrytinää. Elä missoo tätä hyvä immeinen!!!
23.03.2020–03.05.2020
Iisalmi | Pörsänmäen Nuorisoseurantalo
Mummon mökki on puhuva mökki, jota Miina rakastaa yli kaiken. Perilliset ovat toista mieltä ja päättävät laittaa mökin myyntiin rahapulan vuoksi, mutta kuinka käykään.
Henry Spirit, Flying Fishrooster
21.03.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Henry Spirit! Spesiaalimies Sonkajärveltä; taidokasta kitarismia ja omaleimaista lauluntekoa. Lisäksi roots-musiikin ilosanomaa levittää sangen tuttu ja viihdyttävä pumppu Flying Fishrooster.

 

08.05.2020–29.05.2020
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Pianovirtuoosi Juho Kela viihdyttää asiakkaitamme hotellin aulassa perjantaisin klo 17-19.
28.02.2020–02.05.2020
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Pianovirtuoosi Juho Kela viihdyttää asiakkaitamme hotellin aulassa perjantaisin ja lauantaisin klo 17-19.
Dave & Jarkka
22.02.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Suomen rootsmusiikin legendat jo eläessään Jarkka Rissanen ja Dave Forestfield paras kattaus bluesin, countryn ja gospelin juuria. Mestarillinen ilta siis. Baari auki 19-23! Vapaa pääsy, k-18.
Sam, Hill & Bill
08.02.2020–09.02.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Sam, Hill & Bill -kantritrio, kantria niin Ameriikasta kuin Suomestakin.
24.06.2020–26.07.2020
Lapinlahti | Korpiteatteri
Kirkkoväärtin kolmas kortti. Ensi - ilta 24.6.2020 klo 19
U.S.S.R
18.01.2020–19.01.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
uoden 2020 ensimmäinen Höyrybaari-ilta ja luvassa taattua rockaavaa, bluesahtavaa ynnä muuta mainiota musameininkiä Uappolan Satunnaisen SoittoRyhmän eli U.S.S.R:n tarjoilemana!
Flying Fishrooster
31.12.2019
Lapinlahti | Höyrybaari
Flying Fishrooster yhdessä ilmiömäisen Kalle Fältin kera!! Paikalla myös DJ Jarl, . Tule viettämään vuoden viimeisimpiä tunteja taidokkaan live- ja levymusiikin äärelle. Baari auki 19-23, liput 5€,
13.12.2019
Siilinjärvi | Siilinjärven kirkko
Vox Polaris -kuoron joulukonsertti.
Perpetual Rage
07.12.2019–08.12.2019
Lapinlahti | Höyrybaari
Akustinen iltama jossa setissä covereina rock klassikoita ´70 ja ´80-luvulta sekä akustisesti sovitettuja omia viisuja.
01.12.2019
Lapinlahti | Lapinlahden kirkko
Kuopion Mieslaulajien perinteisten joululaulujen konsertti. Kuoroa johtaa Joona Kärnä, urut Hanna Koljonen.
Joulun valoa
01.12.2019
Siilinjärvi | Siilinjärven kirkko
Kuopion Mieslaulajien perinteisten joululaulujen konsertti. Kuoroa johtaa Joona Kärnä, urut Hanna Koljonen.
30.11.2019
Iisalmi | Iisalmen kulttuurikeskus, Eino Säisä-sali
Varusmiessoittokunnan aliupseerikurssilaisten Joulupop-konsertti tuo jo marraskuussa svengiä ja groovia tuttuihin joululauluihin! Liput Lippu.fi/Ticketmaster 17,50/11,50 € Tervetuloa!
30.11.2019
Iisalmi | Iisalmen kulttuurikeskus, Eino Säisä-sali
Varusmiessoittokunnan aliupseerikurssilaisten Joulupop-konsertti tuo jo marraskuussa svengiä ja groovia tuttuihin joululauluihin! Liput Lippu.fi/Ticketmaster 17,50/11,50 € Tervetuloa!
30.11.2019
Siilinjärvi | Keramiikkastudio Jenni Linnove
Kermiikkastudion myyntinäyttely. Vanhassa tuvassa Kyläyhdistyksen kahvio ja puuro, joululauluja. Joulupukki saapuu 10.30 ja 13.30! Tonttuaskartelua ohjaa Siilinkuvis, pihalla talutusratsastusta.
Flying Fishrooster
16.11.2019
Lapinlahti | Höyrybaari
Talvikauden ensimmäinen Sininen Ilta Flying Fishrooster ja Kalle Fält yhdistävät musiikilliset voimansa ja tarjoilevat kattaukset menneiden vuosien helmiä ja instrumentaaliyllätyksiä.
24.10.2019–17.11.2019
Siilinjärvi | Harjamäen sairaalamuseo
Esitys vie katsojat aikamatkalle 60-luvulle Harjamäen mielisairaalan suljettujen ovien taakse. Näyttelijöiden johdattamana yleisö pääsee seuraamaan lähietäisyydeltä tapahtumia osaston eri huoneissa.

Sivut