09.07.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Superpesiksen runkosarjan ottelussa SiiPe kohtaa Superpesiksen kestomenestyjä Sotkamon Jymyn.
02.07.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Superpesiksen runkosarjan avausottelussa SiiPe kohtaa muun muassa Sami Haapakoskella vahvistuneen Pattijoen Urheilijat!
Pöljän kotiseutumuseo
01.07.2020–09.08.2020
Siilinjärvi | Pöljän kotiseutumuseo
Tervetuloa tutustumaan idylliseen kotiseutumuseeon Pöljälle!

 

18.07.2020
Lapinlahti | Varpaisjärven koulukeskus
Varpaisjärven perinteiset maalaismarkkinat 40. juhlavuosi. Pääesiintyjä Janne Tulkki. Markkinakatu, perinnepiha ja paljon muuta markkinatouhua koko perheelle.
19.07.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Superpesiksen runkosarjan ottelussa SiiPe kohtaa Pattijoen Urheilijat Raahesta.
21.07.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Superpesiksen runkosarjan ottelussa SiiPe kohtaa Vimpelin Vedon!
24.06.2020–26.07.2020
Lapinlahti | Korpiteatteri
Kirkkoväärtin kolmas kortti. Ensi - ilta 24.6.2020 klo 19
23.07.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Superpesiksen runkosarjan ottelussa SiiPe kohtaa hallitsevan mestarin Joensuun Mailan!
16.06.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Pesis is back! SiiPen miesten Superpesisjoukkueen harjoitusottelu Kiteen Palloa vastaan.
14.06.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Pesis is back! SiiPen miesten Superpesisjoukkueen harjoitusottelu Ykköspesiksessä pelaavaa Puijon Pesistä vastaan.
13.06.2020
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Pesis is back! SiiPen miesten Superpesisjoukkueen harjoitusottelu hallitsevaa mestaria Joensuun Mailaa vastaan.
13.06.2020
Siilinjärvi | vain verkossa
Avoimet Kylät verkossa -tapahtuma esittelee maakunnan kylien monipuolista toimintaa. #AvoimetKylät
09.06.2020–01.08.2020
Siilinjärvi | Harjamäen sairaalamuseo
Tervetuloa tutustumaan vuosina 1926-1997 toimineen mielisairaalan historiaan!
08.05.2020–29.05.2020
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Pianovirtuoosi Juho Kela viihdyttää asiakkaitamme hotellin aulassa perjantaisin klo 17-19.
19.04.2020
Lapinlahti | Lapinlahden lukion auditorio
Elokuvien ja Tv-sarjojen musiikki näkee päivänvalon kitaristi Tomi Paldaniuksen soolokitarasovituksina Elokuva- ja Tv-sävelmät Soolokitaralla levyn julkaisukiertueella.
Prof. Feelbad, Shaking Skeletons
04.04.2020–05.04.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Pubirockin riemujuhlaa, oululainen Professor Feelbad nykäisee Dr.Feelgoodia jotta jyrähtää. Lämppärinä kuullaan Shakin Skeletons. Luvassa on rehtiä rockrytinää. Elä missoo tätä hyvä immeinen!!!
23.03.2020–03.05.2020
Iisalmi | Pörsänmäen Nuorisoseurantalo
Mummon mökki on puhuva mökki, jota Miina rakastaa yli kaiken. Perilliset ovat toista mieltä ja päättävät laittaa mökin myyntiin rahapulan vuoksi, mutta kuinka käykään.
Henry Spirit, Flying Fishrooster
21.03.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Henry Spirit! Spesiaalimies Sonkajärveltä; taidokasta kitarismia ja omaleimaista lauluntekoa. Lisäksi roots-musiikin ilosanomaa levittää sangen tuttu ja viihdyttävä pumppu Flying Fishrooster.
31.10.2020
Lapinlahti | Lapinlahden lukion auditorio
Minna Kivelä hersyy Ylihoitaja Anneli Alakosteikkona Eeva Elorannan 45-vuotistaiteilijajuhlaesityksessä Sylvi ja huru-ukot.
28.02.2020–02.05.2020
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Pianovirtuoosi Juho Kela viihdyttää asiakkaitamme hotellin aulassa perjantaisin ja lauantaisin klo 17-19.
Dave & Jarkka
22.02.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Suomen rootsmusiikin legendat jo eläessään Jarkka Rissanen ja Dave Forestfield paras kattaus bluesin, countryn ja gospelin juuria. Mestarillinen ilta siis. Baari auki 19-23! Vapaa pääsy, k-18.
Sam, Hill & Bill
08.02.2020–09.02.2020
Lapinlahti | Höyrybaari
Sam, Hill & Bill -kantritrio, kantria niin Ameriikasta kuin Suomestakin.

Sivut