16.06.2021
Siilinjärvi | Kirkko
Kesäinen musiikkihetki Siilinjärven kirkossa. Vesa Kajava, urut. Vapaa pääsy.
15.06.2021
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
SiiPe Charity -hyväntekeväisyysottelussa SiiPeä vastaan asettuu sarjanousija Haminan Palloilijat. Ottelun avulla kerätään rahalahjoitus To The Moon and Back ry:lle. Otteluun vapaa pääsy!
18.06.2021–25.07.2021
Siilinjärvi | Siilinjärven Teatteri
Anna-Leena Härkösen romaaniin pohjautuva Kaikki oikein on hykerryttävä teatteriesitys tavallisesta pariskunnasta, joiden elämän miljoonapotti mullistaa. Dram. Heikki Paavilainen Ohj. Janne Puustinen

 

15.06.2021–14.08.2021
Siilinjärvi | Harjamäen sairaalamuseo
Millaista oli potilaan elämä Harjamäen mielisairaalassa 1950- ja -60 luvuilla? Tule tutustumaan sairaalamuseon perusnäyttelyyn ja uuteen elämykselliseen QR-koodeista aukeavaan dramatisointiin!
19.06.2021
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Naisten superpesistä Siipettäret-Mynämäen Vesa
Sup Jooga
14.06.2021–11.08.2021
Leppävirta | Action Leppävirta
Tule kokeilemaan rentoa Sup Joogaa!
20.06.2021
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Naisten superpesistä Siipettäret-Tahko Leidit
Suistamon Sähkö
20.06.2021
Kaavi | Maarianvaaran nuorisoseurantalo ulkonäyttämö
Legendaarisen etnoteknoyhtyeen ainutlaatuinen kyläkeikka Maarianvaaran nuorisoseurantalon ulkonäyttämöllä! Sateella konsertti siirtyy sisälle. Kesto 45 min. Liput 15 euroa. Varaukset p. 0505588578.
13.06.2021
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Kauden toiseen kotiotteluun SiiPen vastustajaksi saapuu Kiteen Pallo -90. Tervetuloa kannustamaan SiiPen miehet voittoon!
12.06.2021
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Siipettäret - Kempeleen Kiri
12.06.2021
Leppävirta | Sorsakoski DGP
Avoin Frisbeegolfkisa Sorsakoskella.
12.06.2021
Leppävirta | Konnustupa
Konnustupa avaa taas! Tule syömään ja viihtymään! Musiikkia klo 12-16, olemme auki 10-20
Avoimet Kylät 2021
12.06.2021
Siilinjärvi | Etätapahtuma Teams
Tutustu kylien vetovoimatekijöihin, retkikohtaisiin sekä kylien elämään verkossa virtuaalisesti kylien eri kanavilla.
22.06.2021–14.08.2021
Siilinjärvi | Pöljän kotiseutumuseo
Idyllinen museomiljöö kutsuu kurkistamaan 1900-luvun alun maalaiselämään. Tervetuloa!
logo
11.06.2021–13.06.2021
Leppävirta | Timolan uimaranta
Rantalentopallo turnaus ja oheisohjelmaa koko perheelle.
23.06.2021
Siilinjärvi | Kirkko
Kesäinen musiikkihetki Siilinjärven kirkossa. Laura Hitsala, urut. Vapaa pääsy.
23.06.2021
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Kesäkuun viimeiseen kotiotteluun SiiPe saa vastustajakseen Pattijoen Urheilijat. PattU:n kakkospelinjohtajana nähdään SiiPen kolmen edelliskauden pelinjohtaja Perttu Westersund!
10.06.2021–10.08.2021
Leppävirta | Leppävirran kotiseutumuseo
09.06.2021
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
Siipettäret - Seinäjoen mailajussit
09.06.2021
Siilinjärvi | Kirkko
Kesäinen musiikkihetki Siilinjärven kirkossa. Airi Heiskanen, laulu ja Vesa Kajava, urut. Vapaa pääsy.
09.06.2021
Leppävirta | Tori
Perennanvaihto/- myyntipäivä.
07.06.2021–31.07.2021
Siilinjärvi | Pääkirjasto
27.06.2021–18.07.2021
Kaavi | Sivakkavaaran tanssilava
Sivakan lavatanssit 2021
06.06.2021
Siilinjärvi | Mantun pesäpallokenttä
SiiPen miesten Superpesisjoukkueen kauden ensimmäiseen kotiotteluun vieraaksi saapuu yksi sarjan ennakkosuosikeista Kouvolan Pallonlyöjät!
04.06.2021–31.12.2021
Leppävirta | Leppävirran kunnantalo

Sivut