19.02.2020–22.02.2020
Kuopio | Matkustajasatama
Finland Ice Marathon on yksi Suomen vanhin ja tunnetuin luonnonjäällä järjestettävä luistelutapahtuma. Tapahtuman päivämäärä 19.-22.2.2020.
18.02.2020
Kuopio | Suomi-Venäjä-seura, Itä-Suomen piiritoimisto
Avoimet ovet Suomi-Venäjä-seuran toimistolla.
18.02.2020–30.04.2020
Kuopio | Tahko Farmi
Tahko Farmilla suloisilla hevosillamme pääsevät ratsastamaan kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta! Ratsastamme Farmin kauniissa lähimaastoissa oppaan johdolla.

 

15.02.2020
Kuopio | Kauppakeskus Matkus, Elohuone, 2. krs
Iloa vapaaehtoisuudesta -tapahtumassa klo 11-15 voit jutella vapaaehtoisten kanssa ja löytää kenties itsellesi sopivan vapaaehtoistoiminnan Lämpimästi tervetuloa!
15.02.2020–16.05.2020
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Kunnonpaikassa jumpataan joka kuussa lauantaisin!
14.02.2020
Kuopio | Kuopio-halli
Suomen Cupin B-lohkon kotiottelu
25.02.2020–24.03.2020
Kuopio | Kuopion NNKY
Askartelua, pelejä, leikkejä. Ohjaajana Nelli ja Sirpa-Sari
26.02.2020–20.05.2020
Kuopio | Kuopion NNKY
tehdään yhdessä näkö- ja monivammaisille lapsille ensikirjoja
Teos: Päivikki Kallio
26.02.2020–08.04.2020
Kuopio | Kuopion taidemuseo
Kirsi Manninen ohjaa noin 30 min. pituisen Taiji-tutustumistuokion taiteen äärellä Keskusteluja-näyttelyssä.
26.02.2020–29.04.2020
Kuopio | Kuopion NNKY
Keskustellaan tee/kahvikupposen äärellä.
11.02.2020
Kuopio | Tukipilari
Lämpimästi tervetuloa yhdistystoimintaa koskevaan koulutukseemme 11.2. klo 17-19. Ilm. 4.2. mennessä: minna.mielonen(AT)tukipilari.fi , p. 040 557 4646.
27.02.2020
Kuopio | Niiralan Monttu
Tervetuloa tutustumaan muodostelmaluisteluun! Synchro-gaalassa KuLSin muodostelmajoukkueet esittävät tämän kauden ohjelmansa. Luvassa myös yleisöluistelua ja kahvio, josta voi ostaa pientä evästä.
28.02.2020
Kuopio | Kuopio-halli
Suomen Cupin B-lohkon kotiottelu
31.01.2020
Kuopio | Kuopio-halli
Suomen Cupin alkulohko B:n toisen kierroksen kotiottelu
12.03.2020
Kuopio | Tukipilari
Hyvät kokouskäytänteet ja näkökulmia yhdistyskäytänteiden uudistamiseen -koulutus 12.3. klo 17–19. Ilm. 5.3. mennessä: minna.mielonen(AT)tukipilari.fi , p. 040 557 4646.
13.03.2020
Kuopio | Kuopion kaupungintalo juhlasali
Tule oppimaan aivoterveydestä ja voimaan hyvin!
26.01.2020
Kuopio | Ylä-Pyörön koulu
Kiinnostaisiko kokeilla roller derbyä? Tervetuloa testaamaan! Avoimissa Open Skate -kokeilutapahtumissa pääset kokeilemaan luistelua ja tutustumaan Kuopio Roller Derbyn toimintaan.
21.01.2020
Kuopio | Minnan asukastupa
Glaukoomayhdistys ry:n maksuton ja kaikille avoin vertaisryhmä glaukoomaa sairastaville.
20.01.2020–30.04.2020
Kuopio | Tahko Farmi
Lapset pääsevät itse päristelemään Tahko Farmin Minimönkijöillä Farmin mönkijäradalla. Ikimuistoinen kokemus vauhdin hurmasta!
18.01.2020
Kuopio | Lippumäen halli
Harjoitusottelu
16.01.2020
Kuopio | Steinerkoulu, Kuopio
Taiji Yang -tyylin 24-liikkeen sarja

Sivut