27.11.2020
Pieksämäki | Kulttuurikeskus Poleeni
Yksi maailman kuuluisimmista ja rakastetuimmista musikaaleista
27.11.2020–02.12.2020
Kuopio | Scala
Napakettu Vili paiskii hommia postihuoneessa, mutta hänen unelmansa ovat suurempia: Vili haluaa arktisen alueen lähettipalvelun tähdeksi ja huskyksi huskyjen joukkoon! Todistaakseen kykynsä Vili...
27.11.2020–01.12.2020
Varkaus | Maxim
Komedia. K-12 (9). Kesto 1h 30min.

 

27.11.2020–01.12.2020
Iisalmi | Kuvalipas
Kesto: 1 h 10 min, Ikäraja: K7/ täysi-ikäisen seurassa K4, Liput: 9,5€, Animaatio, Perhe.
27.11.2020–29.11.2020
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Koe vuoden kovimmat pikkujoulut Kunttarilla! Meillä pääset nauttimaan herkullisista juhlamenuista ja säkenöivistä viihdeilloista!
27.11.2020
Kuopio | Kulttuuriareena 44
Suomen taianomaisin hiphopshow! Kaksi seremoniamestaria, kaksi DJ:tä, tuottajia, taiteilijoita sekä tanssijoita sisältävä crew räjähtää silmillesi kuin ilolintu kakusta!
27.11.2020
Kuopio | Kulttuuriareena 44
Suomen taianomaisin hiphopshow! Kaksi seremoniamestaria, kaksi DJ:tä, tuottajia, taiteilijoita sekä tanssijoita sisältävä crew räjähtää silmillesi kuin ilolintu kakusta!
27.11.2020–03.12.2020
Iisalmi | Kuvalipas
Kesto: 1 h 30 min, Ikäraja: K12, Liput. 10,5€, Komedia.
27.11.2020
Kuopio | Alavan kirkko
Juhani Tikkanen & Band joulukonsertti. Vapaa pääsy.
27.11.2020–04.12.2020
Varkaus | Taito Shop Varkaus
Kurssilla voit toteuttaa omia makrameehaaveitasi! Ota ensimmäiselle kerralle kuva haluamastasi työstä, jota olisit kiinnostunut tekemään.
27.11.2020
Keitele | Keiteleen Helluntaiseurakunta
27.11.2020–03.12.2020
Varkaus | Maxim
Animaatio, Perhe. K-7 (4). Kesto 1h 8min.
27.11.2020–01.12.2020
Kuopio | Scala
Emilia Clarke (HBO:n Game of Thrones), Henry Golding (Missä on Emily?, Crazy Rich Asians) ja Emma Thompson tähdittävät Paul Feigin (Missä on Emily?, Morsiusneidot) ohjaamaa romanttista komediaa...
27.11.2020–03.12.2020
Kuopio | Scala
Klaara on nuori vasikka, joka odottaa innoissaan ensimmäistä jouluaan Karjamäellä. Iloinen odotus muuttuu pettymykseksi, kun Klaaran isä Mosse ei olekaan yhtään kiinnostunut joulunvietosta.
27.11.2020
Kuopio | Kuopion Musiikkikeskus
Mitä Ismo on Amerikkaa kiertäessään ihmisistä ja elämästä oivaltanut? Onko mies muuttunut vai pysynyt samana? Ikäsuositus 16 vuotta.
27.11.2020
Kuopio | Ravintola King's Crown
Jazz-ilta evergreenien parissa
27.11.2020
Kuopio | Ravintola King's Crown
Yhtye esittää valikoiman amerikkalaisia jazz-klassikoita. Mukana on sekä vanhoja evergreenejä että uusia löytöjä. Tervetuloa svengin ääreen!
27.11.2020–03.12.2020
Kuopio | Scala
Nyles on huoleton avec Palm Springsissä järjestettävissä häissä, joissa tympääntynyt morsiusneito Sarah toivoo vain juhlien olevan nopeasti ohi. Asiat mutkistuvat, kun Sarahille selviää, ettei...
27.11.2020
Siilinjärvi | Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Kunnonpaikan viikonlopun tähtitanssit.
28.11.2020
Kuopio | Kylpylähotelli Rauhalahti
GIMME ABBA! -bilebändi tarjoilee unohtumattoman illan Abban parhaiden hittien parissa.
28.11.2020
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Livemusiikki-ilta & pikkujouluista tunnelmaa
28.11.2020
Kuopio | Boutique Hotel Sawohouse ja Ravintola Sawohouse
Sawohousen ravintolassa Bossa Nova & Blues - musiikkia paikallisen livebändin esittämänä klo 19.00 alkaen.
@ Kim Laine
27.11.2020
Kuopio | Kuopion kaupunginteatteri - Maria-näyttämö
Kaari Martinin soolo Korppi ja kello on kunnianosoitus 30-luvun flamencon avantgardisteille ja pohjautuu Roni Martinin vuonna 2010 ilmestyneen soololevyn samannimiseen kappaleeseen.
27.11.2020
Pieksämäki | Veturitori
Veturitorin jouluinen myynti. Myynnissä käsitöitä, leivonnaisia sekä tuote-esittelyjä. Tule myymään. Torivalvoja Puh. 040 147 7556 (ark. klo 10-15) pmktori@pieksamaki.fi
27.11.2020
Kuopio | Palad-showroom
Tee kanssamme hyvää Black Friday -tapahtumassa! Osta Tattis-istuin omaksi tai pukinkonttiin, myyntituotot ohjataan hyväntekeväisyyteen. Paikalla istuimen suunnittelijat ja Kapua-hankkeen asiantuntija.

Sivut