22.09.2019
Pieksämäki | Veturitori
Kaiken kansan myyntitapahtuma Paikkavaraukset 040 147 7556 arkisin 9 - 15 Mieluiten sähköpostilla terho.hakkinen@venetmaki.fi
21.09.2019–06.10.2019
Kuopio | Nukketeatteri Satuaarre
Kuva: Harri Hinkka
20.09.2019
Kuopio | Kuopion kaupunginteatteri - Yläaula
Alpo Aaltokosken kereografioima teos on liikkeellinen tutkimusmatka joka kuvaa sisarten välistä yhteyttä ja yhdessä kulkemista. Sisaret on osa Kulttuurikeitot -sarjaa

 

20.09.2019
Kuopio | Kurkimäen lähikirjasto
Askarrellaan lukutoukka! Tervetuloa!
20.09.2019
Kuopio | SuperCorner Tahko
Oma aamu perheen alle kouluikäisille taapertajille ja heidän vanhemmilleen. Hinta SuperEdullinen 10€/perhe!
20.09.2019–11.10.2019
Heinävesi | Karvion koulu
Heinävedellä kokoonnutaan satujen parissa kahdesti kuussa perjantaisin.
20.09.2019–11.10.2019
Heinävesi | Karvion koulu
Lastenkulttuurikeskus Verson satutuokiot järjestetään kerran kuukaudessa perjantaisin Heinäveden kirjastossa. Lisäksi nyt myös kaikille avoimia satutuokioita Karvion ryhmiksessä!
24.09.2019–19.11.2019
Kuopio | Kuopion NNKY
”Meidän oma juttu” 7-13 v kerho, ti 24.9.,22.10.,19.11. klo 15-16. Kerho kokoontuu kerran kuukaudessa. Askartelua, pelejä, leipomista ja yhdessäoloa! Tuu mukaan?? Tarjolla pientä välipalaa.
19.09.2019
Kuopio | Kuopion Musiikkikeskus
Kuopion kaupunginorkesteri, Gábor Káli, kapellimestari, Olli Mustonen, pianosolisti.
19.09.2019
Kuopio | Kuopion Musiikkikeskus
Kuopion kaupunginorkesteri, Gábor Káli, kapellimestari. Vapaa pääsy.
19.09.2019
Kuopio | Puijonlaakson lähikirjasto
Satutunti Puijonlaakson lähikirjastossa: Muistellaan mennyttä kesää ja tervehditään syksyä. Yhteistyössä: Puijonlaakson kirjasto ja Puijonlaakson Martat
19.09.2019
Tervo | Nuorisotalo
Tehdään yhdessä improvisoitu satu! Ohjaajina ovat Mari Arvinen (kuva) ja Laura Rukola (tarina). Lopussa lapsilla on mahdollisuus testata maalaamista.
26.09.2019
Rautavaara | Metsäkartano
12-17-vuotiaille seminaari ja työpajat. Hyppää tulevaisuuden kelkkaan MADVENTURES TUNNAN JA RIKUN sekä avaruustähtitieteen emeritusprofessori ESKO VALTAOJAN kanssa.
18.09.2019–13.11.2019
Pieksämäki | Virastotalo Kanttila
Kaikille avoimet satutuokiot keskiviikkoisin kerran kuussa.
18.09.2019–13.11.2019
Pieksämäki | Virastotalo Kanttila
Kaikille avoimet satutuokiot keskiviikkoisin Kanttilassa (Vilhulantie 5) kerran kuukaudessa. Kaksi samansisältöistä tuokiota peräkkäin. Vapaa pääsy.
Warkauden Lehden arkistokuva/Varkauden museot
26.09.2019
Varkaus | Varkauden museot
Näyttelyn yleisopastus tutustuttaa Warkauden Lehden kunniakkaaseen historiaan.
Warkauden Lehden arkistokuva/Varkauden museot
17.09.2019
Varkaus | Varkauden museot
Tarkastelussa on yksi esine tai kuva näyttelystä OTSIKOISSA! Warkauden Lehti 100 vuotta.
17.09.2019–10.12.2019
Kaavi | Kirjasto
Satutunnit Kaavin kirjastossa.
27.09.2019
Kuopio | Kauppakeskus Matkus
Tutkijoiden yö tuo tieteen keskelle Matkuksen ihmisvilinää! Tiedetoimintaa lapsille ja aikuisille, ajankohtaisia tiedetuokioita ja tutkijahaastatteluja! Juontajana Tuija Pehkonen.
27.09.2019
Kuopio | SuperCorner Tahko
Kimalletta, musiikkia, värivaloja ja kasvomaalauksia!
Kuva: Suomen kansallispukukeskus/Hannu-Pekka Auraneva
16.09.2019
Kuopio | Kuopion kaupungintalo juhlasali
Kansallispuku-luento
16.09.2019–25.11.2019
Pieksämäki | Poleenin kirjasto
Kaikille avoimet satutuokiot maanantaisin klo 9.30 Poleenin kirjaston satuhuoneessa (Savontie 13) tai Perheiden talolla (Kalevalankatu 38).
28.09.2019
Kuopio | Kuopion tori
Telttaamme voit tuoda oman nallesi tutkittavaksi ja hoidettavaksi. Nallesi saa käynnistä oman neuvolakortin. Nallesairaala on osa Nälkäpäivä-keräystä SPR Kuopion osastossa.
28.09.2019
Keitele | Liikuntahalli
Keiteleen kunnan 140v. juhla 28.9. klo 13 liikuntahallissa
28.09.2019
Kuopio | Nilsiän seurakuntakoti
Ekumeeninen tapahtuma alakouluikäisille sekä oman aikuisen seurassa tuleville alle kouluikäisille. Toimintapisteitä, välipalaa sekä raamattuopetusta. Osallistuminen on maksutonta.

Sivut