22.09.2019
Varkaus | Maxim
Draama. K16 (13). Kesto 1h 54min.
21.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Paha nousee jälleen esille Derryssä, kun ohjaaja Andy Muschietti tuo uudelleen yhteen luusereiden klubin. Elokuvassa ”SE: Toinen luku” sen aikuistuneet jäsenet palaavat paikkaan, josta kaikki sai...
21.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Ennakkomyynti alkaa torstaina 25.7. Finnkinon verkkokaupassa klo 10 ja teattereissa normaalien aukioloaikojen mukaisesti. Ensi-iltaviikonlopun 16.-18.8. näytöksissä on jaossa ainutlaatuisia Once...

 

21.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Lähes neljä vuosikymmentä ensimmäisen verenvuodatuksen jälkeen Sylvester Stallone palaa jälleen John Rambona, yhtenä kaikkien aikojen suurimmista toimintasankareista. Rambon on aika kohdata...
21.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Espanjalaisen elokuvan omaleimaisen legendan Pedro Almodóvarin uutuus on katkeransuloinen tarina taiteilijaelämästä. Pääosissa nähdään Antonio Banderas ja Penélope Cruz.
21.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Kuinka huonosti voi päivä mennä? Superbad, Pineapple Express ja Sausage Party -komedioiden tekijät revittelevät jälleen koulumaailmaan sijoittuvassa elokuvassa Good Boys. 12-vuotias Max (Jacob...
21.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Angry Birds -elokuva 2 liidättää lentotaidottomien lintujen ja kujeilevien possujen seikkailut täysin uusiin korkeuksiin! Uusi uhka asettaa sekä Lintusaaren että Possusaaren vaaraan.
21.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Huomioithan, että elokuvan ikäraja on K12; lain salliman ikärajajouston myötä elokuvaa pääsevät siis aikuisen seurassa katsomaan vähintään 9 vuotta täyttäneet lapset. Disney esittää ohjaaja Jon...
21.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Downton Abbey -elokuva saapuu elokuvateattereihin syksyllä 2019. Luvassa on täydellinen kattaus Downton Abbeyn loistoa: kaikki sarjasta tutut näyttelijät palaavat rooleihinsa ja elokuvan on...
21.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Elokuva on tarina elämää suuremmasta rakkaudesta, unelmien tavoittelusta ja taistelusta oman paikan löytämiseksi. Elokuva kertoo itsensä voittamisesta ja elämän pettymyksistä.
21.09.2019
Kuopio | Scala
Lemmikkien salainen elämä 2 jatkaa kesän 2016 hittianimaation tarinaa siitä, mitä lemmikit puuhaavat niiden omistajien poissaollessa. Terrieri Maxin elämässä on meneillään melkoisia mullistuksia.
21.09.2019
Kuopio | Scala
Menestysdokumentin ”The Beatles: Eight Days A Week – The Touring Years” palkittu tekijätiimi on tarttunut uuteen musiikilliseen aiheeseen. Dokumenttielokuva Pavarotti kertoo yhden aikakautemme...
21.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Woody (äänenä Tom Hanks) on aina ollut varma paikastaan maailmassa ja siitä, että hänen tärkein tehtävänsä on pitää huolta lapsestaan, oli sitten kyseessä Andy tai Bonnie.
20.09.2019–25.09.2019
Iisalmi | Kuvalipas
Kesto: 1 h 40 min, Ikäraja: K16, Liput: 10,5€, Toiminta, Seikkailu.
20.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Astronautti Roy McBride (Brad Pitt) matkustaa syvälle avaruuteen etsiäkseen kadonneen isänsä ja saadakseen vastauksia koko maailmaa kohtaavaan uhkaan. Tehtävän aikana McBridelle paljastuu asioita,...
20.09.2019–26.09.2019
Varkaus | Maxim
Toiminta, Seikkailu. K16(13). Kesto 1h 40 min.
20.09.2019–26.09.2019
Varkaus | Maxim
Draama, Seikkailu. K12 (9). Kesto 2h 3min.
20.09.2019–28.10.2019
Kuopio | Scala
Maria Semplen samannimiseen menestysromaaniin perustuva ja Richard Linklaterin ohjaama Missä olet, Bernadette kertoo palkitun arkkitehdin ja itsetutkiskelijan Bernadette Foxin (Oscar®-voittaja...
24.09.2019
Kuopio | Kino Kuvakukko
Ti 24.9.2019 klo 13 TUNTEMATON MESTARI Suomi 2019. Draama. Ohjaus: Klaus Härö. Käsikirjoitus: Anna Heinämaa. Pääosissa: Heikki Nousiainen, Amos Brotherus, Pirjo Lonka. S. 95 min. Uutuus! Liput 8 €
19.09.2019
Kuopio | Kino Kuvakukko
To 19.9.2019 klo 13 ja klo 15:15 OLEN SUOMALAINEN HUOM. 2 esitystä! Suomi 2019. Draama. Ohjaus: Aleksi Mäkelä. Käsikirjoitus: Marko Leino ja Tomi Tuikkala. K12. 113 min. 8 €
19.09.2019
Kuopio | Kino Kuvakukko
To 19.9.2019 klo 13 ja klo 15.15: OLEN SUOMALAINEN Kino Kuvakukko avautuu! Hopeatähti-sarja aloittaa Kuvakukon syyskauden odotetulla uutuudella OLEN SUOMALAINEN (Kari Tapio elämäntarina)! Liput 8 €
19.09.2019–26.09.2019
Kuopio | Scala
Kerran jo eronneella Clairella on uusi rakastaja Ludo. Kun mies päättää lopettaa suhteen, Claire luo toisen facebook-profiilin, jonka kautta hän pääsee vakoilemaan tämän touhuja.
19.09.2019
Kuopio | Kino Kuvakukko
To 19.9.2019 klo 13 ja klo 15.15: OLEN SUOMALAINEN Kino Kuvakukko avautuu! Hopeatähti-sarja aloittaa Kuvakukon syyskauden odotetulla uutuudella OLEN SUOMALAINEN (Kari Tapio elämäntarina)! Liput 8 €
18.09.2019–22.09.2019
Kuopio | Scala
Fast & Furious -elokuvasarja saa ensimmäisen itsenäisen spin-offinsa, kun Dwayne Johnson ja Jason Statham palaavat rooleihinsa Luke Hobbsina ja Deckard Shawna elokuvassa Fast & Furious: Hobbs & Shaw.
18.09.2019–23.09.2019
Varkaus | Maxim
Kauhu, K-16(13), 2h 49min, 11,50€

Sivut