22.08.2019–04.01.2020
Kuopio | Illuusioteatteri Taikavuori
21.08.2019
Pieksämäki | Kulttuurikeskus Poleeni
Martti Suosalo vierailee!
23.08.2019
Pieksämäki | Kulttuurikeskus Poleeni
kesäteatteria Poleenissa

 

23.08.2019
Kuopio | Kuopion kaupunginteatteri - Maria-näyttämö
Tervetuloa katsomaan, kuinka näytelmä syntyy. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Katsojia otetaan sisään niin paljon kuin katsomoon mahtuu.
20.08.2019
Pieksämäki | Kulttuurikeskus Poleeni
kesäteatteria Poleenissa
23.08.2019
Kuopio | Kuopion kaupunginteatteri - Minna-näyttämö
Tervetuloa katsomaan, kuinka musikaali syntyy. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Katsojia otetaan sisään niin paljon kuin katsomoon mahtuu.
25.08.2019
Pieksämäki | Kulttuurikeskus Poleeni
kesäteatteria Poleenissa
18.08.2019
Pielavesi | Venetmäen MKS:n talo
18.08.2019
Pieksämäki | Kulttuurikeskus Poleeni
kesäteatteria Poleenissa
17.08.2019
Varkaus | Kylpylähotelli Kuntoranta
Varkauden kesäteatterissa ihan kahjo ja hullunhauska, pikkiriikkisen tuhmakin komedia REMPPAA JA RINTAKARVOJA. Kuntorannassa Elorieha 14.-18.8.2019, talo täynnä tapahtumia!
27.08.2019
Pieksämäki | Kulttuurikeskus Poleeni
kesäteatteria Poleenissa
16.08.2019
Pieksämäki | Kulttuurikeskus Poleeni
kesäteatteria Poleenissa
16.08.2019–08.09.2019
Pieksämäki | Kulttuurikeskus Poleeni
Kenellä on valta päättää mikä on oikein ja mikä ei? Kuka määrittää moraalin? Hullu pappi! on koominen ja traaginen kuvaus 1600-luvun elämänmenosta kirkon vallan alla.
15.08.2019
Kuopio | Kuopion kaupunginteatteri - Minna-näyttämö
Ilmaistilaisuus - Tervetuloa tutustumaan syksyn 2019 ohjelmistoon. Tilaisuuden jälkeen kahvitarjoilu.
29.08.2019–31.08.2019
Kuopio | Ohjelmaravintola Maxim
Jussi Lampi, Timo Rautiainen ja Puntti Valtonen asettuvat Unto Monosen nahkoihin tällä ilkikurisella musiikillisella tutkimusmatkalla suomalaisuuteen.
29.08.2019–31.08.2019
Kuopio | Ohjelmaravintola Maxim
Miksi suru on meille suomalaisille pyhä tunne ja ilo syntiä? Miksi soi molli korvaamme duuria kauniimmin ja syvemmin? Miksi ruoho on meren takana vihreämpää? Vastaukset kertoo Aavan Meren Tällä Puolen
14.08.2019
Kuopio | Kanttila
Sytkyjen ainoa Juhlitaan Minnaa esitys Kuopiossa tänä syksynä Kanttilan yhteisöllisellä kesäpihalla. Esitys Minnan leikkimökin edessä ja kaikille ilmainen. Järj. Minna Canth Kuopio ry
13.08.2019–18.08.2019
Kuopio | Rauhalahti Teatteri
Laulunäytelmä Kari Tapion elämästä kulissien takana
31.08.2019–01.09.2019
Kuopio | Nukketeatteri Satuaarre
09.08.2019–10.08.2019
Kuopio | Kulttuuriareena 44
Unikuskit on railakas ja anarkistinen nukketeatteriseikkailu lapsille ja aikuisille. Esitys perustuu lasten näkemiin uniin, joita on kerätty haastatteluilla päiväkodeissa ja alakouluissa.
09.08.2019
Kuopio | Lumit/Puistokoulu
Koko perheen riemukas esitys, jossa Täti-Tiikeri kauhoo soppaa saduista ja hillittömistä runoista. Esityksessä lapset osallistuvat, ehdottavat, ideoivat ja näin syntyy tarina!
Klubi
04.09.2019
Varkaus | Teatteri
Tervetuloa nauttimaan Klubien lämminhenkisestä fiiliksestä!
08.08.2019
Kuopio | Kulttuuriareena 44
Blick on sekoitus neronleimauksia, älynvälähdyksiä ja jongleerausta. Lopputulos näyttää taikuudelta, mutta mitään temppua ei piilotella!
07.08.2019–11.08.2019
Iisalmi | Koljonvirta Teatteri
Laulunäytelmä Kari Tapion elämästä kulissien takana
07.08.2019
Pieksämäki | Nukkekoti
Runotuokio, jossa esitetään mm. Jukka Itkosen ja Tuula Korolaisen eläinrunoja.

Sivut