20.06.2019–12.12.2019
Keitele | Vanhustentalon kerhohuone
Ikäihmisille suunnatussa torstaituokioissa kahvitellaan ja keskustellaan pienen ohjelman lomassa. Tule mukaan ja tuo naapurisikin!
18.06.2019–17.08.2019
Kuopio | Eemilän kotimuseo
Talonpoikaisesinekokoelmat maalaismaisemassa 5-tien varrella Kuopion ja Leppävirran rajalla Humalajoella ( Sotkanniemen tie) Taidenäyttely: Maalaistunnelmia.
20.06.2019–10.08.2019
Kuopio | Ravintola Piazza, Tahko
Tule nauttimaan kesäpäivistä, rinne- ja järvimaisemista, raikkaista juomista sekä hyvästä musiikista Piazzan kesäterassille!

 

20.06.2019–23.06.2019
Heinävesi | Lomakeskus Karvio
Esiintymässä muun muassa Tauski ja Ruma.
20.06.2019
Kuopio | Juankosken Tehtaankirkko
Matti Saarela.
20.06.2019
Kuopio | Säyneisen kotiseutumuseo
Tapahtuma liittyy Kalevalaisten naisten liiton teemaan "Kertoen ja kuunnellen".
20.06.2019
Pieksämäki | Jäppilän kirkko
Tervetuloa virittäytymään juhannukseen ja kuuntelemaan kesäistä musiikkia sekä runon lausuntaa. Vapaa pääsy, ohjelma 10€.
20.06.2019
Pieksämäki | Salmen lava
20.06.2019
Kuopio | Scala
Se-elokuvan tuottajien moderni tulkinta Child's Play -kauhuklassikosta. Kun Karen (Aubrey Plaza) antaa pojalleen Andylle (Gabriel Bateman) syntymäpäivälahjaksi Buddi-nuken, hän tietämättään kutsuu...
20.06.2019–22.06.2019
Kuopio | Ravintola Piazza, Tahko
Piazzan Juhannuksessa laadukas DJ kattaus koko viikonlopun! Lisäksi timanttinen bilebändi InstaGlamour!
20.06.2019–22.06.2019
Sonkajärvi | Sukevantie
Juhannusjuhlat Sukevalla. Legendaariset megabileet.
21.06.2019
Lapinlahti | Martikkala
Juhannuskokko ja oheisohjelmaa Martikkalan uimarannalla Lapinlahdella klo 19 alkaen juhannusaattona. Kokko syttyy klo 19.30. Tervetuloa kaikki mukaan! Järjestää Martikkalan nuorisoseura.
21.06.2019
Leppävirta | Mansikkaharjun lomakeskus/leirintäalue
Juhannus kokko klo 20
21.06.2019–23.06.2019
Rautalampi | Kerkonkosken keidas
Juhannusjuhlat
21.06.2019
Sonkajärvi | Ruukintupa
Juhannusjuhlat
21.06.2019–22.06.2019
Iisalmi | Spa Hotel Runni
Juhannusaattona (21.6.) tanssittaa Kasma alk. klo 20.30. Juhannuspäivänä (22.6.) Hannu Hautaniemen yhtye alk. klo 20. Tarjolla molempina iltoina myös buffet klo 18-20 (buffet 23 € / hlö).
21.06.2019
Kuopio | Satamatori
Tervetuloa viettämään juhannusta Satamatorille! Luvassa livemusiikkia ja ohjelmaa koko perheelle!
19.06.2019
Kuopio | Kylpylähotelli Rauhalahti
Tervetuloa tanssimaan Rauhalahteen!
19.06.2019–27.06.2019
Kuopio | Scala
Vuosien 2014 ”Godzillan” ja 2017 ”Kong: Pääkallosaaren” jälkeen saapuu seuraava luku Warner Bros. Picturesin ja Legendary Picturesin MonsterVerse-elokuvamaailmassa: ”Godzilla: King of the...
19.06.2019–27.07.2019
Kaavi | Luikonlahden kesäteatteri
Käsikirjoitus: Markku Hattula Ohjaus: Lasse Aho Esitysoikeudet: Suomen Näytelmäkirjailijat ja Käsikirjoittajat ry Tyylilaji: komedia Julkaisuvuosi: 2001
19.06.2019
Lapinlahti | Väärnin Pappila
Karl Collanin lauluja - Päivi Lappalainen, mezzosopraano.
19.06.2019
Lapinlahti | Väärnin Pappila
Tutustutaan vanhaan virsikirjaan, mukana kanttori Heini Heide.
Taikuri Tapio Salomaa
19.06.2019
Siilinjärvi | Siilinjärven tori
Ohjelmaa sekä esiintyjiä lapsille ja lapsiperheille, mm. taikuri Tapio Salomaa, pomppulinna, kaverikoiria ja katuliitupiirtämistä. Tervetuloa viihtymään iltatorin tunnelmassa! Vapaa pääsy.
19.06.2019
Kuopio | Alavan seurakuntasali
Juha Välimäki, Leila Savolainen.

Sivut